Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

DNS unlocker

TTV

Aanbevolen Bericht

Heeuj,

Ik heb mijn kamer opgeknapt, en mijn computer is dus een 4 weken ongeveer niet aangesloten geweest. Nu heb ik hem vanmorgen weer aangesloten, en nu heb ik last van dns unlocker? Voordat mijn kamer opgeknapt is, had hij dat nog niet. En nu krijg ik steeds als ik ergens op klik dat dns unlocker ervoor die je naar een andere website toe brengt dus reclame. Ik heb al gezocht op Google en dingen geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar! Ik gebruik Windows 10. Zou iemand me ermee kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Groeten Oane Jorrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol, @Bart en @matty31 je kunt toch gratis upgraden naar windows 10? Dus waarom zou je hem kopen of ergens anders moeilijk gaan doen en weg downloaden?

@Bart, ik heb nu het idee dat ik er vanaf ben. Ik probeer het deze week even uit, en als ik niks of wel weer wat tegen kom dan meld ik het. En anders dan zet ik hier volgende week wel neer dat het toppic opslot kan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
1 minuut geleden zei TTV:

je kunt toch gratis upgraden naar windows 10?

Ja klopt, maar dan moet je vorige windows 7/8 wel legaal zijn ;)

En ik heb een nieuwe pc, dus heb hem gekocht :P

2 minuten geleden zei TTV:

@Bart, ik heb nu het idee dat ik er vanaf ben. Ik probeer het deze week even uit, en als ik niks of wel weer wat tegen kom dan meld ik het. En anders dan zet ik hier volgende week wel neer dat het toppic opslot kan :)

Top, heb je er wel nog last van kijk ik even met je mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.