Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Lage melkprijs nekt Schuitemaker.

Aanbevolen Bericht

• 1 month later...

Schuitemaker heeft net nog een lasrobot gekocht, misschien heeft het daar ook een beetje mee te maken.. 

Tevens had het quotum er gewoon niet af gemoeten, kijk maar naar Canada veeboeren krijgen een goede prijs. Maarja èèn Europa waarin alles beslist wordt. 

Wel blijft het een moeilijke kwestie, want hoelang kan je het quotum in stand houden, en kan je met het quotum mee concureren op de wereldmarkt? 

Wel valt mij de lage melk prijs in winkels op, kan die niet met 15 cent omhoog? Ik denk niet dat iemand het daarvoor laat liggen.

Ook hoorde ik laatst dat er nieuwe subsidies voor de landbouw komen die worden uitbesteed aan weide coaches,en bij dat nieuws vraag ik me werkelijk af wie dat bedacht heeft?  Meeste boeren weten toch zeker zelf wel hoe ze hun koeien moeten weiden? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...
Op 24 augustus 2016 om 22:43 zei inter fan:

Ook hoorde ik laatst dat er nieuwe subsidies voor de landbouw komen die worden uitbesteed aan weide coaches,en bij dat nieuws vraag ik me werkelijk af wie dat bedacht heeft?  Meeste boeren weten toch zeker zelf wel hoe ze hun koeien moeten weiden? 

Ik denk dat ze daarmee bedoelen dat ze boeren de koeien weer naar buiten willen laten doen. Want tegenwoordig lopen er steeds minder koeien buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.