Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

help

case puma 165

Aanbevolen Bericht

Hoi ik heb pas windows 10 gedownload het werkt verder prima maar op een van mijn laptops is er blijkbaar iets mis gegaan met instraleren mijn toetsen van bijvoorbeeld: =,:,; etc staan op een andere plek wel op die toetsen waar je die dingen mee doet 1234567890 staan wel op de goede plek maar bijv shift 1234567890 staan weer op een andere plek dan dat ze horen te staan hoe los ik dit op? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat links onder op de taakbalk waar je ook je tijd terug vind de NLD op Nederland en INTL toetsenbord op Verenigde staten? Zo niet erop klikken en kies dan Taalvoorkeuren en stel het vervolgens juist in. Daarna je pc/laptop opnieuw opstarten en controleren of het nu juist blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

yep, taalvoorkeuren nakijken, zeker nakijken dat je het juiste toetsenbord actief staan hebt enzo.  Vermoelijk heb je het verkeerde toetsenbord geselecteerd of is autodetect van het verkeerde uitgegaan.

Maar probeer eerst eens op    alt-shift      te drukken, kan zijn dat je meerdere talen actief staan hebt momenteel en met wat geluk vind je eentje waarmee je makkelijker werkt.  Rechts onderaan merk je wel als het toetsenbord veranderderd of niet.

Moest dit niet lukken, google gewoon een qwerty of azerty toetsenbord layout  en dan kun je wel zien waar de toetsen staan tijdens je zoektocht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.