Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Errors in log

Menno

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 32
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

Wat je momenteel aan het doen bent is bughunting, dus moet je ergens een  vast punt hebben om op verder te bouwen.   Dus, lege modfolder en de game afsluiten + herstarten en log checken.   (Kun je ingame ook doen als je console actief staat ).    Herstart je niet blijft de cache actief.

Staan daar geen fouten in,  game stoppen, enkele mods terugzetten ( bv  0 - 9 van naam ) en game herstarten.

Zelfde procedure, log checken en dan de volgende batch van mods terugzetten ( bv  A-I van naam ) en herstarten  etc etc . 

Op een bepaald punt ga je weten welke range van mods de fout veroorzaakt en dan is het maar een kwestie van pinpointen opdezelfde manier.  ( enkel die range gebruiken en weer  een gedeelte inladen etc etc )

( beetje werk maar dit is een van de snelste methoden om te zoeken ).

Tenzij je liever iedere keer 1 mod extra inlaad en het spel steeds herstart ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ga ik morgen doen @fa285634, klinkt eigenlijk heel logisch allemaal :) 

8 minuten geleden zei Jasper:

Je kunt ook eerst proberen de mods die je nooit gebruik te verwijderen, zijn die ook alvast opgeruimd en misschien heb je dan geluk ;) 

Had ik al gedaan @Jasper, maar dat waren er maar een paar. (Ik heb standaard 70 nodig voor dedicated server)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Jasper:

Je dedicated server geeft als het goed is aan welke mods er errors (kunnen) veroorzaken. Als je die verwijderd heb je ook grote kans dat het verholpen is. Zo niet zal je toch op @fa285634 zijn manier verder op onderzoek uit moeten gaan.

Zal best kunnen, heb ik geen verstand van. Waar kan ik dat zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.