Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

MAP WIJZIGEN

Aanbevolen Bericht

Hallo,

Ik speel met de nieuwste map Noord Brabant. Nu heb ik twee velden samengevoegd maar nu staan er nog wel paaltjes met draad. Je kunt daar gewoon doorheen rijden maar voor het mooie zou het leuk zijn dit weg te krijgen. Ook zou ik vanaf mijn erf nieuwe ingangen willen maken naar het weiland en een akker.

Ik weet dat je dit kunt doen met Giants Editor, maar ik heb hier geen enkele ervaring mee.

Vragen: kun je deze wijzigingen überhaupt wel maken?  Is er een beginnershandleiding voor GE?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
  • 2 months later...

ik heb hier ook een vraagje over,

ik heb namelijk ook enkele kleine persoonlike aanpassingen gedaan op Sandy Bay 17 van Oxygendavid. Suppermap maar enkel de strobalen in de schuur in Sandybay farm die er enkel liggen voor het zicht en niet functioneel zijn heb ik gewist alsook nog enkele andere kleine attributen die ervoor mij persoonlijk voor zorgde dat de map hier en daar wat te druk werd. Ik herhaal wel nogmaals dat de map buiten deze kleine  PERSOONLIJKE details een top map is. Nu heb ik wel gemerkt dat de Modhub steeds als ik het spel opstart mij een "update" wilt bezorgen voor deze map. Niks ergs maar kan dit ook komen  omdat ik wat heb liggen knoeien met de map?? Ik denk niet dat er dagelijkse updates zijn voor deze map he?? ;)  bedankt alvast moest er hier nog iemand antwoorden!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.