Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Placeable

Aanbevolen Bericht

Ik loop tegen het probleem aan dat je placeables niet overal kunt plaatsen. Ik heb bijv. middels GE een ruimte vrijgemaakt waar een mixfeeder moet komen.

Ondergrond is asfalt/beton en daar kun je niets op plaatsen. Is dit op te lossen?

Ik kan ook nergens een mixfeeder vinden die je  via GE kunt plaatsen. ( dan was waarschijnlijk dit probleem niet ontstaan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De placeble mix feeder is wel in te bouwen, het is wel even goed kijken naar de paden die in de modDesc  moeten komen  die zul je aan moeten passen naar waar je de mixfeeder importeerd.

Paden naar de scripts e.d. moet je ook aanpassen.

Met de compost master is het mij ook gelukt om deze vanaf een placeble mod in te bouwen.

Zoek even op yt daar staat sowieso info voor FS15

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

placables's hebben een zone dat ze nakijken of je mag plaatsen nee of ja,  waarschijnlijk loopt het daar mis.  En inderdaad op sommige ondergronden mag je niets zetten.

Haal de ondergrond eens volledig weg op de locatie dat je wilt en probeer dan nog eens met de placable.        de suggestie van @DeBeugels gaat ook lukken, maar dan moet je bij iedere update de placable EN de map altijd aanpassen met de correcte scripts ipv een modupdate en gedaan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.