Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Nieuw uit België

StevenBE

Aanbevolen Bericht

Ik ben Steven 37 en vader van 2 dochters uit Kapelle-op-den-Bos België.

Ik was vroeger een fervent gamer, maar na het huwelijk en oprichting van mijn eigen zaak was dit serieus geminderd.

Nu ik mijn zaak aan het afbouwen ben kreeg ik terug meer tijd om te gamen, maar wat tv tijd beschikbaar krijgen bleef moeilijk.

Ik ging op zoek naar een rustig pc spel en kwam uit bij farming simulator en sinds een maand gaat er geen dag voorbij of ik heb gespeeld.

momenteel nog enkel single player maar ik ga binnenkort multi player verkennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor al de welkomst groeten.

De afbouw is er gekomen omdat we het door de vraag of serieus moesten uitbreiden (en dus ook investeren), deze oefening leerde ons dat we hier eigenlijk financieel niet echt iets uithaalde en hierdoor onwe kinderen in het weekend bijna nooit zagen. Dus om meer tijd met de kinderen te hebben is de hoofdreden, maar hierdoor heb ik dus ook weer avonden (wanneer ze slapen) vrij voor iets anders, zoals pc spelen.

Ik had een fotografie bedrijfje, allemaal heel leuk dus en ik zal zeker blijven fotograferen, alleen zal ik nu enkel nog doen wat ik echt graag doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom StevenBE,

Los van het eigen bedrijf verhaal, is de rest bijna precies mijn verhaal. Veel gegamed vroeger ( shooters - strategie ) nu huisje boompje beestje en 2 dochters.

Game nu ook op een laptop ipv desktop, zo kan ik gewoon in de woonkamer bij het gezin zijn, maar de games zijn wat rustiger geworden, speel nu sinds FS13, nooit gedacht dat ik dit soort spellen zo leuk zou gaan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.