Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Green River Map Fahrsilo

Aanbevolen Bericht

Hallo Zusammen,

ich habe meinen Mais nach der Ernte in das Fahrsilo bei den Schafen abgekippt und sehe auch die Menge im Display von der grauen Box stehen.

Wie bekomme ich jetzt aber den Mais wieder da raus (um ihn zu verkaufen)?! Ich habe das Fahrsilo eingeschaltet (das Rohr fährt aus) und mich mit einem Kipper darunter gestellt.

Aber ich sehe keine Taste (oben Links) oder ähnliches um den Mais in meinen Hänger zu laden...

Kann mir bitte jemand helfen? (Antworten auch gerne in Niederländisch oder Englisch)

Vielen Dank und viele Grüße

Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Richard  @Tekarian  heeft problemen met de "FarmSilo"  bij de schapen opde boerderij, hij kan er wel mais lossen maar laden niet. Hij heeft de silo wel aangezet met "O"

Ik heb deze silo van ls-modcompany ook in mijn eigen map staan, heb daar hetzelfde probleem met mais.

Ik had mais al toegevoegd aan de fillTypes en een nieuwe game opgestart maar dat maakt niet uit.

Ik heb zelf weinig tijd de komende weken, dus ik heb nog niet op het forum bij ls-modcompany gekeken of daar iets staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
2 uur geleden zei DeBeugels:

@Richard  @Tekarian  heeft problemen met de "FarmSilo"  bij de schapen opde boerderij, hij kan er wel mais lossen maar laden niet. Hij heeft de silo wel aangezet met "O"

Ik heb deze silo van ls-modcompany ook in mijn eigen map staan, heb daar hetzelfde probleem met mais.

Ik had mais al toegevoegd aan de fillTypes en een nieuwe game opgestart maar dat maakt niet uit.

Ik heb zelf weinig tijd de komende weken, dus ik heb nog niet op het forum bij ls-modcompany gekeken of daar iets staat.

Ik zal er ff naar kijken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
27 minuten geleden zei Tekarian:

Bedankt Jongens!

Ik heb dit Problem niet alleen met Mais! In de latste versie van GreenRiver had ik verschillende "Grains" in het Fahrsilo - maar ik zie geen optie om te laden.

Sorry voor de vouten - ik kan alleen nederlands praten maar niet echt schrijven... ;)

Ik ga er deze week naar kijken! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
8 minuten geleden zei Tekarian:

Ik heb het!

Het probleem zijn de aanhangwagen! Ik heb het de hele Tijd met een Krampe Bandit 750 geprobeert - maar ik heb nooit de Optie "R" gezien.

Met een aanhangerwagen een Nummer kleiner gaat het!?

Bedankt voor jullie hulp!

Je moet uit je voertuig stappen en naar de computer lopen om de optie te krijgen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

You have to get out of your vehicle and walk to the computer to get the option.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.