Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Dezeure hooglosser, 3 asser en woodchipper met bunker

Aanbevolen Bericht

Hallo allemaal, ik werk bij een bedrijf dat ook groen infra werken doet. samen met een aantal collega's speel ik fs17. we willen hetgeen we in het bedrijf hebben als materiaal ook zoveel mogelijk ingame krijgen. Al onze kippers zijn van dezeure en daarom ben ik ernaar op zoek. ik weet dat je er in fs15 had maar converteren en werkende krijgen lukt mij niet. ook zoek ik nog een jenz woodchipper met bunkersysteem. hieronder 2 foto's van ons materiaal.

w9eaky.jpg

oa13dv.jpg

Mvg, Stoobs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 41
  • Created
  • Laatste antwoord

Goed om te horen!

Ik zal m deze dagen ff klaar maken,

misschien dat ik de vraag verkeerd begrijp, maar mijn dezeure is een 2-Asser en ik kan ook nergens een 3-asser versie vinden (ook nie van fs 15)

of bedoelde je een 3-Asser woodchipper?? 

Vgm ben ik die woodchipper al eens ergens tegengekomen bij foto's op dit forum, zoek maar eens wat in het rond. Hij is vgm namelijk al door iemand geconverteerd, misschien kun je hem/haar een pb sturen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk, een beetje verkeerd verwoord. Ik zoek gewoon een dezeure hooglosser en een dezeure kipper en een woodchipper met bunkersysteem. Aantal assen maakt niet zoveel uit. Op het werk chippen we in de hooglosser om dan te lossen in een walking floor trailer. Ik heb hem ook al gebruikt om mais te lossen in een trailer. We proberen gewoon de realiteit zoveel mogelijk te benaderen. Heel veel respect en bewondering voor jullie talenten! Grtz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb vandaag ook eventjes de tijd gehad om naar de dezeure te kijken, er zijn nog enkele kleine dingetjes die er aan moeten gebeuren. 

ik moet de emittershape werkend krijgen zodat er een unload animatie is, en ik moet de bodemketting eventjes goed instellen. (zodat deze niet constant aanstaat :rofl:)

wees gerust hij komt er aan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.