Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Terug van weg geweest

Reinout

Aanbevolen Bericht

halloo ik heb ook weer is een beetje tijd om op de pc te zitten xD

ik had vroeger de server GEBRHerrwaan

aangezien ons team uit  ( loonwerkers en melkveehouders bestaan ) en in de voorjaar en zomber periode zelf druk zijn  we geen server  meer hebben.

ik ben zelf ook werkzaam bij een loonwerker maar heb in het weekend wel is tijd.

dus ik zoek wel een gezellig clubje mensen om af en toe is een game mee te spelen :)

mocht iemand het wat weten of zelf  een leuke groep mensen hebben  let me know  dr is veel leuks bij gekomen  in fs 17

MVG Reinout 

PS complimenten aan  Richard en de anderen  dit is een zeer  mooi forum geworden in het verleden een leuk aantal skype sessies gehad !  met mike ect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

He Reinout, Welkom terug, ik wens je hier bij NLD Farmers veel plezier! Het forum is beter geworden dan we zelf hadden gehoopt toen we begonnen met NLD mede dankzij de activiteit van onze leden! En het uiterlijk en layout is ook erg netjes dankzij @Bart voor zijn vele uren die hij erin heeft gestoken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Reinout:

THX robin  spelen jullie nog veel ? of nog altijd drukker met modden en mappen ? :)

Ze /  we gamen nog wel met een groepje en als het druk is met mods of mappen maken dan zijn ze daar mee bezig.

Je kan ook altijd Discord joinen en dan zie je vaak wel mensen in de spraak kanalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.