Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Goedemiddag

Dieseltje78

Aanbevolen Bericht

Goedemiddag allen,

Ik ben Wilfred, speel nu een maand of 2 fs17 op de Ps4, voor het kleinere werk gebruik ik de Old Streams map, voor het grotere werk American Outback.

Lossberg vind ik ook top, alleen zitten daar fouten in de koeienstal, koeien lopen door de hekken en deuren, of staan helemaal stil, beetje jammer. Is dat alleen op de Ps4 zo?

De nieuwe 'oude' MF mod vind ik ook top, mijn eerste 1 op 32 trekker in de jaren 80 was een MF.

Leuke site, wel heel erg pc gericht volgens mij, of zie ik iets over het hoofd?

Veel farm plezier iedereen, ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

@Dieseltje78 welkom op de site :)

Meeste mods zijn inderdaad pc gericht,   omdat er geen controle what so ever is naar welke mods naar consoles worden doorgelaten door giants , aangezien ze aan alle eisen moeten voldoen van zowel Microsoft als Sony.  En ook omdat niemand zich gaat bezighouden met expliciet mods te maken voor consoles omdat daar geen vraag naar was voor 17.   

En zoals je al merkte is deze site volledig pc gericht, ik denk niet dat er een mod tussenzit die voldoet aan de eisen van de consoles, aangezien er gebruik wordt gemaakt van extra toeters en bellen in de vorm van scripts en die mogen niet op consoles gebruikt worden

om even een shot van de guidelines voor mods van giants te quoten =

ppk5Oif.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.