Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Heallow, @Xbox one gamer

Weedy weed

Aanbevolen Bericht

Hey,

Weedy weed hier, 

Nieuw in FS17 en vind super, ben bekend met de mods en andere features zelf ben ik 26 jaar en werkzaam op een boederij en red ik mij aardig voor een beginner ( al zeg ik zelf)

Ook bestuur ik verschillende voertuigen die ook in de game zijn weergegeven, erg grappig om ook in het miniatuur de voertuigen te besturen.

zelf zit ik op de xbox one en aangezien dit voor mij de enige site blijkt te zijn dat nogal actief wordt bezocht door NLDers heb ik mij hier aangemeld en mede voor wat support hier en daar. 

Hoeveel mensen zijn hier actief in de xbox community?

Want  ik vindt leuk om serieus samen te werken in multiplayer games, en/of werk voor andere te doen.

let me know.

Gamertag: Weedy weed NL

Voel vrij om me toe te voegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het forum is evengoed bedoeld voor console's gebruikers, maar naar mijn mening en in de zoekresultaten zijn ze schaars, des al niet te min kunnen console gebruikers prima mee discussiëren hier op het forum en in de topic's.

Hopelijk kunnen we er een beetje verandering in brengen om meer console gerelateerde dingen te posten?

Ben al achter een hoop dingen gekomen dmv dit forum.

Weeder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel fs17 op de Ps4, persoonlijk vind ik het na 4 maanden spelen nog steeds top, een 12 tal mappen, black sheep modding doet goed zn best voor de consoles. Ook komen er best wel veel aanhangers etc.

Wel weinig trekker mods, dat vind ik echt jammer, ze kunnen het vast niet voor elkaar krijgen om Ford, Claas, John Deere etc. Via de officiële weg er in te krijgen. 

Ach ja materiaal zat, als er af en toe maar mappen bij komen, het enige wat ik echt mis is zo'n Krone hakselaar met container er op (Hartog Abbekerk versie zeg maar) dat vind ik echt jammer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.