Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Map gezocht

Aanbevolen Bericht

Hallo iedereen,

ik wil weer eens FS gaan spelen. Nu ben ik wel een beetje klaar met de standaard maps, dus ik wil graag een nieuwe. Dat klinkt wel simpel, maar ik wil graag een map waar de landen wat slechter bereikbaar zijn, door hekken, sloten of bomen. Normaal heb je altijd dat je zo het land op kunt crossen, ik wil dus dat het allemaal wat krapper is om het land te bereiken. Verder maakt het me niet veel uit, ik denk dat dit al lastig genoeg is. :wink:

Ik heb zelf al wat gekeken op de Modhub, maar kon zo niks vinden. Weet een van jullie toevallig een map die aan deze eis voldoet?

Mvg,

Menno

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als newbie zijnde vind ik lossberg een mooie map, voelt niet leeg aan, veel smalle asfalt (landweggetjes)

En je bij de meeste weilanden heb je een kapschuur staan voor je assortiment, daarbij zijn ook niet alle weilanden recht toe recht aan,

Kijk anders eerst op youtube, sommigen hebben filmpjes van map tours

Weeder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Weedy weed:

Als newbie zijnde vind ik lossberg een mooie map, voelt niet leeg aan, veel smalle asfalt (landweggetjes)

En je bij de meeste weilanden heb je een kapschuur staan voor je assortiment, daarbij zijn ook niet alle weilanden recht toe recht aan,

Kijk anders eerst op youtube, sommigen hebben filmpjes van map tours

Weeder.

Bedankt voor je reactie! 

Lossberg kende ik al en ook goede ervaringen mee, maar was inmiddels al begonnen daarin. Kan de boel natuurlijk altijd overzetten.

Ik zal straks nog even op youtube rondneuzen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.