Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Rebuilding Netherlands slaat mijn Mapbuyableobjects niet op

woelfman

Aanbevolen Bericht

Hoi zoals de titel al zegt ik koop wat sla het spel op. en als ik weer begin is het weer weg .knap irritant 

en mijn log staat vol met dit.

Warning: MapBuyableObjects can't load C:/Users/r/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/savegame2/MapBuyableObjects.xml: Playing time is not 0, but Savegame XML does not exist.

en ik heb de nieuwste versie  gedownload .

hoop dat iemand mij helpen kan .greetz woelfman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Hallo Woelfman, Ik heb precies hetzelfde probleem. Of je nou kiest voor Buyable Objects of juist niet: Eén keer heb je je windmolen, etc. Maar zodra je het spel verlaat en opnieuw opstart draaien alle drie de objects weer in miniformaat in het rond.

(Ik heb versie 1.0 van de Rebuilding Netherlands map, de 1.2 patch heb ik nog niet kunnen vinden. Mogelijk zit het probleem daar in?)

Vr. gr. Stroman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bart,

Allereerst prettige kerstdagen.

Bedankt voor de link naar modhoster.de voor de 1.2 versie van Rebuilding Netherlands! Kan er nu mee verder, misschien is het niet saven van de Buyable Objects daarin wel verholpen. Hoop ik.

(Ik ben nét bij jullie aan het rondneuzen, adres van de NLD-Farmers website via de map-download van Mike gevonden, nota bene. En toen was hij ineens weg....  Ik ga me absoluut niet met het conflict bemoeien, ik wil alleen nog iets bij leren op een aangename manier. Maar ik denk, dat ik vandaag -als nieuweling- Mike nog wel aanspreek, het is tenslotte Kerstmis vandaag, in de hoop, dat hij nog kennis neemt van de berichten op deze website.)

Het laatste relaas van Mike zelf kan ik niet meer vinden op het forum, daar had ik me in de rij willen aansluiten voor een antwoord aan hem. Maar kennelijk is dat al verdwenen? (Misschien maar beter ook zo?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

@Stroman Jij ook een prettige kerst dagen!

Ik hoop dat bij deze update je probleem is opgelost, zo niet zet dan even  je log in een spoiler en dan kijken we verder!

Verder hoop ik dat je het hier op het forum naar je zin zal hebben! :)

Om op je volgende punt in te gaan:

Dat komt omdat Mike Modding ze partnerschap heeft beëindigd met ons, eerst omdat Mike alleen verder wilde met zijn eigen website.

En later heeft Mike besloten om er helemaal te stoppen in de modding wereld van Farming Simulator,

wat zonde is omdat hij leuke mappen maakte! 

Maar voor de duidelijkheid, wij hebben geen conflict met Mike Modding. 

We hebben zijn keuze gerespecteerd en daarmee was het voor ons afgerond.

Het is inderdaad wel erg jammer dat de website link eruit is omdat het nu lastiger is voor mensen een support forum te zoeken.

Je staat altijd vrij om te reageren op zijn topic!

Gr. Bart 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.