Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

spawnzone

Richard1h

Aanbevolen Bericht

ik heb alleen Storeplace - storeplace1 end er instaan deze staat onder verhicleshop

Wat ik gedaan heb is een startmap 4fach gebruikt en van de map papenburg alles geëxporteerd bij het importeren bleef alles in de lucht hangen nu heb ik het terrain naar boven geplaatst en daardoor vallen de gekochte placeable   objecten naar beneden.

Als ik het andersom doe Objecten naar beneden halen en op het terrain plaatsen dan blijven de animatie voertuigen (geparkeerde auto`s) in de lucht hangen bij het spelen van het spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Richard1h:

ik heb alleen Storeplace - storeplace1 end er instaan deze staat onder verhicleshop

Bedoel je echt "onder" de shop?

Als dat zo is moet deze omhoog plaatsen , de zelfde hoogte als je terrain

Maar een klein vraagje, waarom kopieer je de hele map papenburg naar een startmap?

Je  kunt dan toch veel beter verder gaan met de map papenburg en deze als basis houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het nu anders gedaan alles in de nieuwe map geimporteerd het terrain niet verplaatst nu is het probleem met het kopen van plaatsbare objecten verholpen. Maar nu blijven de animatie auto's  (geparkeerde auto's) boven in de lucht hangen hoe kan ik deze naar beneden halen of nieuwe plaatsen?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groet Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.