Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

help; hoe krijg ik me savegame aan de praat

Soull

Aanbevolen Bericht

Hallo iedereen,

Ik speel al een tijdje op FS17_giantsIsland09, maar nu irriteer ik me aan wat bomen. Die te dicht op het veld staan. Heb ze nu aangepast en dat is allemaal gelukt.

Wou nu weer verder met mijn savegame, alleen die kan de aangepaste map niet zien.

wat moet ik doen om mijn savegame in te laden en op de aangepast map te kunnen spelen? 

Alvast bedankt voor jullie uitleg!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is dat niet mogelijk, voor dit soort wijzigingen moet je een nieuwe game starten. De xlm aanpassen of de save game editor gebruiken zou een oplossing kunnen zijn door hierin alles over te zetten wat je in je oude game ook had.

Maar waarom heb je in de oude game de bomen niet omgezaagd en weggevreesd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het verwijderen van hekjes, bomen, huisjes en wat niet meer,  mag in principe geen problemen geven in je huidige savegame

als je de naam van de gewijzigde map maar hetzelfde houdt als ie was voordat je begon met verwijderen van de objecten.

aanpassingen in de layout van velden en wegen etc hebben wel een nieuwe savegame nodig om dit zichtbaar te krijgen,

overigens zou de map wel moeten laden  in een bestaande savegame, maar laat dan de veld wijzigingen nog niet zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.