Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

mods invoeren

Aanbevolen Bericht

hallo 

ik heb verschillende mods gedownload bij de FS17 site. dit zijn zip files. bij een handleiding op internet stond dat ik moest kijken of er EXE files tussen zaten zo niet dan kon ik de gehele zip gewoon in de mods folder plaatsen van het spel zelf.

maar dan? ik kan deze items niet terug vinden in het spel, ook niet bij de mods hub.

wel vind ik daar twee items (een tool en een map) die ik niet zelf heb gedownload. maar als ik ze wil gebruiken kan dat weer niet.

ik wil graag meer uit het spel kunnen halen maar word hier wel moedeloos van.

hulp graag, alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zorg er voor dat je mods in deze map staan : Documenten -> My Games -> FarmingSimulator2017 -> mods. 

Als ze daar in staan en niet werken dan zou ik eerst kijken als je game up to date is, is dat allemaal goed dan mag je je log plaatsen in een spoiler ( Oog Icon )

Als je een savegame start komt er altijd een mod lijst te staan waar je mods aan kunt vinken, dan moeten ze daar tussen komen staan.

PS : Heb het topic verplaatst naar Support Farming Simulator 17.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei DeBeugels:

Ik welke map heb je de zip bestanden geplaatst ?

Kun je wel downloaden uit de modhub via het menu "Mod" in het spel?

ik heb de zip bestanden geplaatst in de mod bestand-map van het spel. zo had ik het ook op you-tube gezien.

er zijn geen  mods beschikbaar in het download veld van het menu mod in het spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Robin:

Zorg er voor dat je mods in deze map staan : Documenten -> My Games -> FarmingSimulator2017 -> mods. 

Als ze daar in staan en niet werken dan zou ik eerst kijken als je game up to date is, is dat allemaal goed dan mag je je log plaatsen in een spoiler ( Oog Icon )

Als je een savegame start komt er altijd een mod lijst te staan waar je mods aan kunt vinken, dan moeten ze daar tussen komen staan.

PS : Heb het topic verplaatst naar Support Farming Simulator 17.

mods staan in Documenten -> My Games -> FarmingSimulator2017 -> mods. 

game heeft gister laatste update gehad.

bij start van een savegame komt er een lege lijst te staan van mods.

wat is een log plaatsen in een spoiler?

waar vind ik het oog icon?

1 minuut later toegevoegd

sorry ik kan zo snel niet typen, wat bedoel je met log plaatsen in spoiler?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.