Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

transportbanden

Aanbevolen Bericht

Hebben jullie ook zo,n moeite met de stortbak Grimme RH 24-60 in combinatie met transportband SL 80-22?

Ik moet steeds de band een beetje verrijden tot hij weer pakt. Om een volle vracht te kunnen lossen moet ik de band wel een keer of 5 een beetje heen en weer rijden.

Werkt de band niet dan stopt ook het lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

'gewoon '  ( ja ik weet het :P )   de tutorial's volgen om een nieuwe mod te maken, dan even de xml nalezen,  het meeste is klaar en duidelijk engelse tekst.   Zoeken op ( vermoed ik  tiptrigger,  dan ga je een index nummer hebben.     Deze ga je even in GE moeten zoeken en dan een heel makkelijk trucje.  ( maar wel even zoekwerk tot je alle schermen actief hebt )

-  object selecteren in de Scenegraph

-  Attributes window openen
- een trigger is een rigid body, dus even de tab Rigid body openen

hqKLfvl.png

- Heel belangrijke stap =  een printscreen nemen van je scherm en deze ergens plakken in paint ( of whatever) zodat je alle settings weer kunt invullen erna

- dan ga je terug naar de Transform tab,  en scroll je down todat je  Rigid Body / Vinkje    tegenkomt

- het vinkje afzetten

- Dan pas kun je de schaal van het object aanpassen,  dus schaal aanpassen en dan in omgekeerde richting werken

- Rigid body terug activeren, en in Rigid body tab , ALLE DATA exact overnemen

- opslaan in de mod ;)

( het kan makkelijker met een simpele texteditor ook, maar dit is iets geavanceerder en heel vatbaar voor verknoeien =   object naam zoeken in ge,  i3d in een texteditor openen en scale="x x x" toevoegen aan de xml opmaak ).  Dit gaat het makkelijkst maar zoals ik zei, 1 foutief karakter en je i3d gaat niet meer laden in de editor / spel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.