Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Afscheid van deze community

Mike

Aanbevolen Bericht

Hey Mike,

Ik vindt het zeker jammer dat je stopt met modden en mappen maken.

Ik ben het zeker eens met het hele verhaal wat Richard hier boven neer heeft gezet, maar ik ben het ook 100% eens met de opmerking van Henk (Fender551) en zijn altijd 2 kanten aan een verhaal ongeacht wie zijn schuld het ook is.

Ik heb je met fs11 of fs13 leren kennen je hebt me leren mappen en daar ben ik je ook erg dankbaar voor ik heb met plezier altijd jou mappen gespeeld en zal het ook blijven doen. ik wens jou heel veel succes met jou volgende carrière wat dat ook mag zijn.

Stephan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Mike,

Ik weet van je bestaan af, sinds het downloaden van je Rebuilding Netherlands map op fs15mods.org. Ik was meteen heel enthousiast vanwege het écht Hollandse landschap. Via deze download van jou heb ik me aangemeld op de NLD-Farmers website. Na wat rondneuzen op de site meende ik ook een update V1.2 voor je map te hebben gezien. Maar toen ik die wilde gaan downloaden was je jammer genoeg al weer verdwenen. Verder ken ik je helemaal niet. Ik ga me als nieuweling absoluut niet verdiepen in wat er allemaal gespeeld heeft, maar ik wil wel even reageren op je bovenstaande verhaal. Je schrijft, dat je veel tijd en geld in deze community hebt gestoken. (Dat moet ook wel, als ik zie wat je allemaal tot stand gebracht hebt!) Als senior -zal ik maar zeggen- wil ik hierop reageren. Dat je veel geïnvesteerd hebt is, met wat voor motieven je daar ook voor gehad zal hebben, je eigen beslissing geweest. Dat wordt door iedereen gewaardeerd, maar die gedane investering mag je niet afzetten tegenover een gevoel van gebrek aan erkenning. Dat is niet zuiver!

"De patriciër kan niet bestaan zonder het plebs, en omgekeerd is dat ook zo", zei mijn vrouw een paar weken geleden, maar dat ging toen over de politiek. Maar die wet geldt hier even goed, ik hoop, dat je daar over na wilt denken.

Verder was je vertrokken, zonder dat adres van je eigen website achter te laten, dus ik kon je niet meer vinden. Als je facebook pagina je eigen website is, dan zal je mij daar niet meer aantreffen voor supportvragen, omdat mijn privacy me zo lief is, dat ik me daar nooit zal registreren. Graag verneem ik een keer het adres van je eigen website.

Gelukkig trof ik nog wel je tutorial aan over Courseplay. Je bent daar heel duidelijk, je doet dat rustig en zeer goed en je hebt een aardige stem. Ik dacht, "Dit is een hele aardige kerel". En dat denk ik nog steeds. Als ik zo ver ben, dat ik me aan Courseplay kan gaan wagen, dan zal ik die tutorial nog een aantal malen bekijken en beluisteren. Dat heb ik trouwens al gedaan.

Dit is wat ik je wilde zeggen én het is vandaag kerstmis, toeval of niet. Ik wens jou ook hele fijne kerstdagen en vast een gezond 2016 toe.

Stroman  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.