Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Ground modification mod

Aanbevolen Bericht

Goeiemorgen, 

Ik ben nieuw op deze site en knal er meteen maar een vraag in waarvan ik nog geen antwoord heb kunnen vinden op andere fora.

Ik speel in fs17 de map papenburg. Als ik in de mod groundmodification opstart shed het spel en kruin ik rrn foutmelding.  Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?  Ik wil deze mod wel graag gebruiken in deze map.

Alvast bedankt voor de reacties. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zie ik op modland als command erbij staan:

Log contain error and will freeze your game. Dont download this. Error: Running LUA method 'update'. G:/Games/Mods/FS 17/Cherry Hills/FS17_Ground_Modification_ModLandNet_4/GMTracks.lua:48: attempt to compare number with nil Warning (LUA): 'getDensityAtWorldPos': Argument 1 has wrong type. Expected: Int. Actual: Nil ..\..\..\src\base\scripting\lua\LuaScriptSystem.cpp (640): expectedType == Value::VoidType

Lijkt erop dat er een verkeerde versie rondzwerft

Volgens mij moet je versie 1.0.0.6 gebruiken

En anders kun je de Giant editor ook gebruiken om de map aan te passen.

update:

versie 1.0.0.6 heeft dit als command:

It crashes my game :(

en

Seems no more working with latest update. With a lot of custom map, I've a crash when I go in any vehicle.

Dus er zijn problemen met deze mod,  door de laatste update van FS17

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eeeeeeeerrrruuuuuggggg veel errors, heb je toevallig een map uitgepakt in de root van de mods map?

Error: Failed to open xml file 'C:/Users/MSILaptop17/Documents/my games/FarmingSimulator2017/mods/fillPlanes/modDesc.xml'.

Ook heb je verschillende mappen in de mods folder staan, wat ik zo snel gezien heb biesbosch, brabant uitgepakt ( deze heeft een niet toegestaande karakters) Papenburger map

In FS17 is het verstandiger om maar 1 map in de mod folder te hebben, de andere parkeer je ergens.

Maar om alle errors te doorlopen heeft geen, ik zou de mods folder eens renamen en een nieuwe aanmaken met alleen zip files erin ( dus niet uitpakken of je moet weten wat je aan het doen bent).

Om te beginnen de mod waar je het probleem ee had en dan eens kijken wat die doet.

2 minuten later toegevoegd

Volgende keer even het oogje  ( spoiler) gebuiken zoals het in de instructie staat als je een log fiile erin zet. dan blijft de topic overzichterlijker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.