Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Algemeen discussie topic Farming Simulator 19

Bart

Aanbevolen Bericht

• 3 weeks later...
  • Antwoorden 45
  • Created
  • Laatste antwoord
  • 1 month later...

Bij Bol.com krijg je nu FS19 gratis bij aankoop van de Logitech Saitek Farming Simulator Controller!
Direct maar besteld. Vrijdag de stuur binnen gekregen, direct even getest in FS17. Vanaf 20 november kan hij volop aan de bak ?

Link:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Ik vind het idee achter het zelf bouwen van je boerderij een grote stap voorwaarts, ook voor de modders, denk dat we veel mods zullen zien uitkomen omtrent gebouwen. Het aantal dieren beperken per stal of afhankelijk maken van de grote van de stal vindt ik ook goed (en logisch?) Van de paarden weet ik niet goed wat te verwachten...

Het loonwerk systeem moest aangepast worden en dat hebben ze gedaan dus dat is nog even afwachten.

Ik kijk erg uit naar hoe ze de moeilijkheids graad hebben aangepast, starten met enkel geld, gebouwen en geld,...

Er waren geruchten dat men "Seasons" standaard als optie in het spel zouden opnemen, is dit nog het geval?? Dit had ik dan graag nog iets uitgebreider gezien, dit vind ik een super mod.

19 minuten later toegevoegd

Nog iets vergeten, ik heb enkele fact sheets gezien van oudere machines. Ik hoop daar nog wat meer van te zien ?

Ow, GPS. Dat zou naar mijn mening standaard mogen geïmplementeerd worden als optie bij het kopen van een nieuwe machine.

Het is natuurlijk allemaal makkelijker gezegd dan gedaan, en dit is natuurlijk mijn mening. Voor iedereen goed doen zal nooit lukken.

Voor de rest kijk ik enorm uit naar volgende week ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.