Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Nieuw !!

Aanbevolen Bericht

Hallo, 

Ik ben Fred 48 jaar oud en kom uit het noorden van het land.  Sinds een half jaar ongeveer begonnen met FS17. Een collega  gaf  aan dit ook te spelen en vond het geweldig. 
Vervolgens een paar "stuivers" er tegen aangegooid om het software aan te schaffen. Dit was vervolgens zo leuk dat mijn zoon ( 15 ) ook een eigen licentie wilde. We bouwden een imperium op in GoldCrest.

Maar aangezien we wat meer nationaal wilden kwamen we op GreenRiver 2017 uit. Kortom een geweldige map ( met enkele bugs ).

Na enige tijd ging het zo lekker en er meer collega's mee wilden doen besloten om een gameserver te huren. Dit vervolgens gedaan bij Nitrado.net onder de naam Agri Farming Winschoten.

Nu spelen we dagelijks ( als het kan ) deze game. Als de ene niet kan gaat de andere het wel doen.

Omdat we ook vaste Fan zijn van Eemhuus Farming kwamen we deze forum ook tegen en daar dan ook bij aangesloten.

Ik hoop dat we veel, duidelijke en interessante info vinden op deze forum en ben voornemens dagelijks even te kijken.

Met vriendelijke groet namens de gamers in ons clubje,

Fred

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.