Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Map01 I3d bestand blijft maar groeien

shaun

Aanbevolen Bericht

hallo ik een probleem met mijn laaste map, het zit namelijk zo dat mijn map01 i3d bestand maar blijft groeien  je zou denken dit is normaal maar niet in zo een snel tempo bv daarjuist opende ik mijn map plaatse een simpel gebouwtje in de map. Ik sloeg mijn werk op en want zag ik dat mijn i3d bestand van 7000kb naar 14 000 kb is gegaan. want al veel te veel is...

In mijn map zit geen enkele error dus weet ik me ook geen raad meer. mijn vorige map is zo naar de vaantjes gegaan omdat de map01i3d veel te groot is geworden hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. anders kan ik overnieuw beginnen :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54MB voor de .i3d is wel erg groot, maak je geen backups? (Ik kopieer een paar keer per week de hele map naar een andere schijf).

Zo ja, dan kun je teruggaan naar een versie waar het wel goed ging.

Zo nee,  Misschien dat het helpt om dat  "simpel gebouwtje" eens te verwijderen waar het mee begon. Hoe groot was daar de .i3d file dan van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-11-2018 om 22:25 zei Bart:

Heb je alle .i3d en i3d.shapes files verwijderd van je geplaatste objecten (pas op, alleen van de objecten waarvan dit weg mag) ?

Als je dit niet verwijderd kan het heel snel gaan met het aantal mb's

wanneer weet je of je deze files mag verwijderen?

1 minuut later toegevoegd
Op 10-11-2018 om 08:05 zei DeBeugels:

54MB voor de .i3d is wel erg groot, maak je geen backups? (Ik kopieer een paar keer per week de hele map naar een andere schijf).

Zo ja, dan kun je teruggaan naar een versie waar het wel goed ging.

Zo nee,  Misschien dat het helpt om dat  "simpel gebouwtje" eens te verwijderen waar het mee begon. Hoe groot was daar de .i3d file dan van?

ja ik maak geregeld back ups dus ga ik idd weer verder van waar het wel goed is, het probleem is dat ik niet exact weet wanneer het fout ging omdak ik nu ook niet elk keer kijk hoeveel de map01i3d file is gegeroeid haha, geen probleem we blijven bijleren en we gaan  gewoon opnieuw verder van een eerdere versie ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.