Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Dieren

Aanbevolen Bericht

Weet iemand of je de Nav mesh van dieren in de Map kan zetten zonder dat je daar een placeable voor nodig hebt, dus als je de map opstart in fs 19 dat je direct een koeienschuur hebt en de koeien kunt kopen, of is dit volledig weg?

Edit:

Ik zag deze tutorial, weet iemand of dit werkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 23
  • Created
  • Laatste antwoord

Alles werkt, ik kan ook koeien kopen, maar als ik dat doe zie ik geen koeien lopen en staat in m'n log deze fout:

2019-05-03 16:09 Error: Running LUA method 'update'.
2019-05-03 16:09 dataS/scripts/placeables/Placeable.lua(1094) : attempt to index local 'storeItem' (a nil value)

Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

Ik moet hier wel bij zeggen dat het gaat om een aangepaste versie van de koeienstal, welke ik in mijn mod folder heb geplakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<item className="???????" filename="data/placeables/bunkerSilo/bunkerSiloMedium.xml" position="-82.435 99.878 101.914" rotation="0 5.626 0" defaultFarmProperty="true" farmId="1"/>

Volgende vraag: iemand enig idee wat op de vraagtekens moet staan om deze werkend te krijgen?

P.S. storeitem is al toegevoegd

P.S.1 k heb een hekel aan dit nieuwe systeem

Edit: het is gevonden, 1 hoofdletter vergeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...

Ik krijg weer deze foutmelding in mijn log naar het proberen kopen van koeien, terwijl ik niks heb aangepast in mijn storeitem, iemand idee hoe dit oplosbaar is? dit probleem komt voor bij al mijn placeables die ik als prefab in de map heb zitten.

2019-07-06 20:30 dataS/scripts/placeables/Placeable.lua(1094) : attempt to index local 'storeItem' (a nil value)
2019-07-06 20:30 Error: Running LUA method 'update'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

P.S. het probleem doet zich voor als ik de map opstart in multiplayer en komt in singleplayer niet voor

Edit: het probleem is waarschijnlijk al door mn zelf opgelost naar het vergelijken van xml's van diverse werkende mods....

ik had voor de classname ook nog een mapboundID geplaatst die er blijkbaar niet in thuis hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.