Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

map maken maar hoe werkt dat?

0011

Aanbevolen Bericht

zijn er ergens Nederlandse filmpje beschikbaar om weg wijs te worden in gaints editor. En dan mijn eerste map te gaan maken. mijn Engels is niet zo goed dus Nederlands zou stuk makkelijker zijn.

ik heb namelijk een idee voor een map die ik zelf wil gebruiken maar ik heb er nog nooit eentje gemaakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
23 uur geleden, 0011 schreef:

zijn er ergens Nederlandse filmpje beschikbaar om weg wijs te worden in gaints editor. En dan mijn eerste map te gaan maken. mijn Engels is niet zo goed dus Nederlands zou stuk makkelijker zijn.

ik heb namelijk een idee voor een map die ik zelf wil gebruiken maar ik heb er nog nooit eentje gemaakt. 

Wat @DeBeugelszegt, ga eerst eens editen om de basis en de controls te leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

heb wel al zitten proberen maar eigen map maken is meer iets voor later.

ik ga maar op zoek naar een map waar ik alles kan wat ik wilde, dus weten jullie toevallig een map waar je kan graven (of terwijl waar je zand grind e.d. hebt). het liefst met ook een soort van dorp waar je dan bijvoorbeeld bij de huizen het gras kan maaien. en natuurlijk ook gewoon velden en dergelijke waar je met gewassen kan verbouwen.

soort combinatie van grondverzet hovenier en boer

😉in fs19 natuurlijk

of is het toevoegen van zand grind e.d. makkelijk toe te voegen aan bestaande map?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

@DeBeugels ik heb gekeken en wat geprobeerd en zo maar helaas nog niks gevonden. is het moeilijk om zand e.d. toe te voegen? zo dat je bijvoorbeeld gebruik kan maken van deze mod: https://mod-network.com/detail/7051/FS19+Construction+big+bag+v1.0.0.0 

ik weet dat wat ik zoek een lastige is heb al veel mappen geprobeerd maar nog geen map gevonden op die ene na waar ik de laatste tijd veel op heb gedaan. maar ik wil er nog eentje soort gelijk zodat ik kan wisselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.