Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

VOERWAGEN VOOR GRASBALEN

Aanbevolen Bericht

daar kwam ik ook achter. geen rekening mee gehouden. Heb nu tijdelijk seasons uit gezet en even standaard spel. maar in seasons geeft hij velden termen van nu toen en ervoor. oliehoudende zaden, kapot gemaakt ofzo. Is er ergens een lijst te printen met aanduidingen en tips wanneer in jaar met dingen te beginnen. Haalde nu niet om paar grote velden op tijd af te hebben. 

21 minuten geleden, DeBeugels schreef:

Nee alleen de mods die op de officiële FS site staan, kun je via FS19 menu op de PS downloaden.

Maar je kunt de balen onder dak zetten dan blijven ze goed, in seasons rotten de balen als ze nat worden , behalve de kuilvoer balen

Heb je linkje?

Want zag vandaag ook veldhakselaar met grote halve maan kop erop(geen idee of standaard spel zit) voor suikerriet. Alleen had ik dan auger blauw trailer met gele(suikerriet)dolly gedaan. Op ps pakt hij eigenlijk andere dolly niet of maakt er zijn bochten niet goed mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga naar een soort winkel maar dan met mods. Alleen zoals die containers zijn moeilijk te vinden. Vaak is koop plaats niet download plaats. dus zoekt niet ideaal. ook omdat ik gratis psplus game heb sommige dingen in engels andere in nederlands dus geen idee. zal morgen gaan uitvogelen hoe ik ze zelf erbij mag zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee is zelfde. bij mods krijg ik bijna alle die ik op de site hier ook kan vinden. Alleen het zoekt niet makkelijk. Maar hoe ik die vanuit een download vanaf de pc toevoeg weet ik niet. psheeft eigen verkenner zeg maar. dus moet het echt zoeken. Ook hoe ik in de opbouw van bestanden kom. om dus treinen etc uit te zetten.

Al heb ik niet zo vrouw op mijn plaatje staan 😄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.