Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Er zijn teveel voorwerpen van dit type


Aanbevolen Bericht

Ik heb zelf een silo gemaakt, maar als ik deze vervolgens via het menu silo's wil aankopen / plaatsen krijg ik de volgende melding.

Er zijn teveel voorwerpen van dit type. Verkoop er eerst een paar.

 

Dat is vreemd, omdat ik een frisse map heb gestart en nog niets heb geplaatst.

Wil alleen testen hoe het werkt, hierbij maakt het niet uit welke map ik gebruik overal krijg ik deze melding.

 

Hopelijk heeft iemand een oplossing, kan er niets zinnigs over vinden op internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, die heb ik ook. Heb alles al gecontroleerd met werkende silo's, wat ik eventueel anders heb.

Kan niets vinden wat er anders is met mijn zelfgemaakte silo.

Dacht nog even dat er een beperking zat op de capacity, maar dat is het ook niet.

 

Onderstaand het begin van het xml-bestand.

Misschien zie jij iets, waar ik een bril (of een beter scherm) voor nodig heb 😀.

 

    <storeData>
        <name>
            <en>Potato Barn</en>
            <de>Kartoffellager</de>
            <fr>Grange de pommes de terre</fr>
            <nl>Aardappel Schuur</nl>
        </name>
        <functions>
            <function>$l10n_function_farmSilo</function>
        </functions>
        <specs>
            <capacity>5000000</capacity>
            <fillTypes>potato</fillTypes>
        </specs>
        <image>icon_Barn_Dutch.dds</image>
        <price>30000</price>
        <dailyUpkeep>50</dailyUpkeep>
        <lifetime>1000</lifetime>
        <rotation>0</rotation>
        <brand>NL-MOD-20</brand>
        <species>placeable</species>
        <category>silos</category>
        <vertexBufferMemoryUsage>1152</vertexBufferMemoryUsage>
        <indexBufferMemoryUsage>144</indexBufferMemoryUsage>
        <textureMemoryUsage>128</textureMemoryUsage>
        <instanceVertexBufferMemoryUsage>0</instanceVertexBufferMemoryUsage>
        <instanceIndexBufferMemoryUsage>0</instanceIndexBufferMemoryUsage>
    </storeData>
    <placeableType>silo</placeableType>
    <filename>Barn_Dutch.i3d</filename>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hierbij het gehele xml-bestand.

 

Spoiler

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
<placeable>
    <storeData>
        <name>
            <en>Potato Barn</en>
            <de>Kartoffellager</de>
            <fr>Grange de pommes de terre</fr>
            <nl>Aardappel Schuur</nl>
        </name>
        <functions>
            <function>$l10n_function_farmSilo</function>
        </functions>
        <specs>
            <capacity>5000000</capacity>
            <fillTypes>potato</fillTypes>
        </specs>
        <image>icon_Barn_Dutch.dds</image>
        <price>30000</price>
        <dailyUpkeep>50</dailyUpkeep>
        <lifetime>1000</lifetime>
        <rotation>0</rotation>
        <brand>NL-MOD-20</brand>
        <species>placeable</species>
        <category>silos</category>
        <vertexBufferMemoryUsage>1152</vertexBufferMemoryUsage>
        <indexBufferMemoryUsage>144</indexBufferMemoryUsage>
        <textureMemoryUsage>128</textureMemoryUsage>
        <instanceVertexBufferMemoryUsage>0</instanceVertexBufferMemoryUsage>
        <instanceIndexBufferMemoryUsage>0</instanceIndexBufferMemoryUsage>
    </storeData>
    <placeableType>silo</placeableType>
    <filename>Barn_Dutch.i3d</filename>
    <placement testSizeX="18" testSizeZ="26" sizeX="17" sizeZ="25" useRandomYRotation="false" useManualYRotation="true"/>
    <loadingStation stationName="$l10n_station_farmSilo" appearsOnPDA="false" storageRadius="50" fillSoundIdentifier="fillSound01">
        <loadTrigger triggerNode="3|1" fillLitersPerSecond="2000" dischargeNode="3|1|1">
            <effectNode effectClass="PipeEffect" effectNode="3|1|2|0" materialType="pipe" materialTypeId="1" fadeTime="0.5" maxBending="0" controlPoint="3.75 0 0 0"/>
            <effectNode effectNode="3|1|2|1" materialType="smoke" materialTypeId="1" fadeTime="0.5"/>
        </loadTrigger>
    </loadingStation>
    <unloadingStation stationName="$l10n_station_farmSilo" appearsOnPDA="false" storageRadius="50">
        <unloadTrigger exactFillRootNode="4|1|0"/>
    </unloadingStation>
    <storages>
        <storage node="0|2" fillTypes="potato" capacityPerFillType="5000000"/>
    </storages>
    <clearAreas>
        <clearArea startNode="1|0" widthNode="1|0|0" heightNode="1|0|1"/>
    </clearAreas>
    <hotspots>
        <hotspot name="Barn" fullName="$l10n_station_farmSilo" imageName="SELLING_POINT" hidable="true" linkNode="1|0" category="CATEGORY_TRIGGERS"/>
    </hotspots>
    <leveling requireLeveling="true" maxSmoothDistance="10" maxSlope="75" maxEdgeAngle="30">
        <levelAreas>
            <levelArea startNode="2|0" widthNode="2|0|0" heightNode="2|0|1" groundType="asphalt"/>
        </levelAreas>
    </leveling>
    <tipOcclusionUpdateArea sizeX="17" sizeZ="25"/>
</placeable>
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, ik heb e.a. ontdekt in de log file. Deze zal ik eerst gaan oplossen en dan ff kijken of deze melding hiervandaan komt.

Wel een rare melding dan, die niet in verhouding staat met de fouten in het log bestand.

Misschien dat jullie dit zelf al hebben ervaren.

Laat jullie wel even weten of dit het is, tot zover bedankt.

 

Spoiler

2021-02-10 12:55 Error: Can't load resource 'C:/Users/.../Wooden_Plank_001.dds'.
2021-02-10 12:55 Error: Can't load resource 'C:/Users/.../Concrete_001.dds'.
2021-02-10 12:55 Error: Can't load resource 'C:/Users/.../Wooden_Plank_004.dds'.
2021-02-10 12:55 Error: Can't load resource 'C:/Users/.../Roof_Tiles_001.dds'.
2021-02-10 12:55 Error: Can't load resource 'C:/Users/.../Wall_Wood_002.dds'.
2021-02-10 12:55 C:/Users/.../FS19_Barn_Dutch/Barn_Dutch.i3d (72.34 ms)
2021-02-10 12:55   Error: Failed to find child 1 from node BarnDutch, only 1 childs given
2021-02-10 12:55   Error: Index not found: 1|0
2021-02-10 12:55   Error: Failed to find child 1 from node BarnDutch, only 1 childs given
2021-02-10 12:55   Error: Index not found: 1|0|0
2021-02-10 12:55   Error: Failed to find child 1 from node BarnDutch, only 1 childs given
2021-02-10 12:55   Error: Index not found: 1|0|1
2021-02-10 12:55   Error: Failed to find child 2 from node BarnDutch, only 1 childs given
2021-02-10 12:55   Error: Index not found: 2|0
2021-02-10 12:55   Error: Failed to find child 2 from node BarnDutch, only 1 childs given
2021-02-10 12:55   Error: Index not found: 2|0|0
2021-02-10 12:55   Error: Failed to find child 2 from node BarnDutch, only 1 childs given
2021-02-10 12:55   Error: Index not found: 2|0|1
2021-02-10 12:55   Error: Failed to find child 4 from node BarnDutch, only 1 childs given
2021-02-10 12:55   Error: Index not found: 4|1|0
2021-02-10 12:55   Warning: Missing exactFillRootNode or baleTrigger for unloadTrigger
2021-02-10 12:55   Error: Failed to find child 3 from node BarnDutch, only 1 childs given
2021-02-10 12:55   Error: Index not found: 3|1
2021-02-10 12:55   Error: LoadTrigger could not load trigger. Check the user attribute 'triggerNode'

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.