Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

taal ergenis (opmerking / geen klacht)

Aanbevolen Bericht

Waarschijnlijk ben ik niet de enige die er aan ergert dat er veel fabrieken (uit de duitse hoek) geen engels gebruiken.

Regelmatig kom ik fabrieken tegen waar de lege pallets als leerpallet staat vermeld. en die ik dan moet omzetten naar emptypallet.

Zelf heb ik daar geen probleem mee, maar iemand die dit spel speel en geen verstand er van heeft, met name de jongere 10 tot een jaar of 15 hebben daar wel last van.

(pools en rus word een ander verhaal) daar hebben de meeste wel problemen mee (denk ik).

Het zou mooi zijn als er een standaard richtlijn met de taal zal zijn bij het maken van een mod.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan helemaal begrijpen dat dit een grote ergernis is (tenzij je een andere taal wilt leren).

Als alle mods gemaakt worden in het Engels met alle vertalingen erbij, zal iedereen gelukkig zijn.

Helaas wordt dit door sommige makers niet gedaan.

Waarschijnlijk vinden ze het te veel werk.

Alles in alle talen vertalen is letterlijk een dagtaak.

Mijn eerste mod heb ik wel in alle talen uitgebracht, maar er is wel iets waar ik zelf tegen aan loop.

Op de map is de tekst bij het icoon alleen in het Engels te zien.

Deze zou ik graag in de ingestelde taal willen tonen, alleen ben ik dit nog nergens tegen gekomen.

Richtlijnen zijn mooi, maar dan moet iedereen zich er wel aan houden.

Afdwingen zal moeilijk gaan, dan zou een mod niet mogen werken als niet alles is vertaald.

Dus we roepen iedereen op om gewoon alles in alle talen aan te bieden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator
1 uur geleden, driverx03 schreef:

Het zou mooi zijn als er een standaard richtlijn met de taal zal zijn bij het maken van een mod.

Er zijn 3 talen vereist door giants bij het maken van een mod namelijk engels frans en duits. Alle 16 andere talen zijn optioneel door modders toe te voegen. 

6 minuten geleden, NL-MOD-20 schreef:

Deze zou ik graag in de ingestelde taal willen tonen, alleen ben ik dit nog nergens tegen gekomen.

als je op steam speelt moet je steam van taal veranderen, daar haalt de client zijn landsinstellingen,  en ze moeten ook in de mod correct staan ingevuld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.