Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Doel spel

Aanbevolen Bericht

Beste forumleden, sinds enkele weken heb ik FS 19 bezit na een mooie aanbieding op Steam, echt zin om deze game eens te proberen.

Echt grote vraag waar ik op stuit is dat ik mijzelf af vraag wat het doel is van het spel.

Kijk als ik Football manager speel begin ik het liefst met een kleine club en probeer tot grote hoogte te stijgen door doelen voor mijzelf te stellen.

Ik mis bij FS echter de doelen, ik zie ook nergens uitdagingen staan, je kunt een carriere starten, maar dan kun je spullen kopen en oogsten, that's it.

Grote vraag voor mij naar jullie is, waar halen jullie de spelvreugde of je doelen uit, want ik vind het maar gedoe om te oogsten en met een trekker de spullen weg te brengen.

Ik manage liever, dus huur liever een helper in en verkoop de oogst tegen de beste prijs.

Tell me please?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden, fa285634 schreef:

er zijn mods die automatiseren, zoals courseplay en autodrive etc,  dan kun je je meer richten op wat je wil

Dank voor jou reactie, ik ben alleen vrij nieuw met dit spel dus ik sla niet gelijk aan, kun jij mij iets meer wegwijs maken met wat je precies bedoelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook een simulator game en geen manager spel !!!

je kunt jezelf als doel stellen, om je boerderij proberen uit te bereiden, grotere machines, meer dieren, meer land kopen, door je geld wat je verdient met je landbouw producten.

Ik zou ook mod mappen downloaden die zijn veel mooier dan de standaard  in game mappen.

Het snelste en makkelijkste leer je op youtube en Twitch om te kijken hoe anderen het spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden, carel schreef:

ik speel FS al van 2009 , en heb nog steeds heel veel plezier in dit spel zelfs op mijn leeftijd , het wordt steeds mooier 

Het ziet er zeker mooi uit en met veel realisme voor zover ik dat in kan schatten. Ik had al eens wat video's bekeken en juist omdat het er mooi uit ziet ben ik er ook voor gegaan.

Echter nu ik het spel bezit vraag ik mijzelf af of dit echt iets is wat ik zoek naast het realisme en de grafische vormgeving.

Zoals eerder gezegd ik speel denk ik meer manager games ipv simulatie.

Truck simulator vind ik ook leuk om te zien, maar daar kan ik wel inschatten dat het mij niet zou brengen naar waar ik de voorkeur voor heb.

Bij football manager kan ik dat wel, speel dat ook al heel mijn leven, ik heb championships manager zelfs gespeeld, mijn leeftijd zegt dan ook wel wat 😉

Afijn mss moet ik nog even zoeken naar wat ik wil met FS, mss moet ik voor mijzelf nog doelen gaan stellen.

Het was in eerste instantie een vraag, nadat ik het spel een aantal keren heb gespeeld en nog meer in de video's was gedoken. Ik ben er dus nog niet helemaal uit.

Daarom hier de vraag gesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit spel is een simulatie spel, dus zoals het al zegt weet je wat het doet.

Bij een manager spel is het doel altijd de beste worden, dat hoeft hier niet.

Je kan zelf je doel(en) bepalen.

Kijk eens naar verschillende mods en wat jij leuk vind.

De een scheurt met een tank door zijn graanveld en een ander zet een fabriek neer voor het maken van pizza's. 😀

Dus de basis is hetzelfde en jij mag kiezen wat voor farmer je wordt.

Suc6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.