Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Fs22 stuur ps4

MenM

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 24
  • Created
  • Laatste antwoord

De enige die hier over gaan zijn de drie partijen Giants, Logitech en PS4.

Wij kunnen dus niets voor je doen, behalve wachten tot er een update komt.

Let wel, dat een update pas uitkomt als ze een massa verbeteringen hebben gemaakt.

Dus er wordt geen update uitgebracht voor ieder "klein" dingetje.

Het is dus een kwestie van geduld, geduld en meer niet.

Als je dit niet hebt, dan kan je alleen nog contact opnemen met boven genoemde drie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
  • Administrators

Wat is lees op internet is dat het nog niet werkt, op https://www.reddit.com/ staan ook diversen vragen erover.
Op het moment enkel PS4 met FS19. Geloof dat mensen op de pc wel meer geluk hebben ermee.
Ik zou nog even op wachten of Giants support mailen.
https://www.farming-simulator.com/support.php

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 months later...

na wat emails... blijkt dat dit een grote organisatie is..

en dat ze niet precies weten wat er speelt, want mijn side panel blijkt wel goed te zijn ,

aangezien dat die fs 19 wel goed werkt... het zou zomaar kunnen... dat fs 22 nog niet is afgesteld op het side panel....😂

mmmm... had ik dus al geschreven.. maar was niet de goede persoon om dit bespreken...

ga verder zoeken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...

Hallo allemaal zover ik weet is dat Saitek stuurset met die sidepanel meer geschikt is voor Windows. Ik had deze daar ook voor gekocht en werkte heel goed. Ik heb nu een Logitech g 920 voor een Xbox x/s en deze werkt prima. Het is de manier van aanmelden. Eerst aanmelden in het spel met de controller en dan kortweg Xboxknop indrukken op het stuur en dan 2x A dan zou je weer in het spel moeten zitten en het stuur zou moeten werken. Veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

na enkele mails geschreven te hebben...

kom ik tot de conclusie dat je niet de goede mensen treft die dit daadwerkelijk zouden kunnen oplossen..

een puntje.... ik schrijf steeds over de ps 4 , en zij gaan er vanuit dat je met de pc speelt .

en dan krijg je van: we zijn een afdeling die over de mails en de klachten gaan, en degene die het moeten oplossen is een andere afdeling.

geef me dan een contactpersoon die op die afdeling werkt...

dat kon niet , want wij zijn degenen die over de klachten en de mails gaan.

die andere afdeling gaan over het oplossen van de klachten .. en niet over de mails ...

ik heb nog niet gevraagd over de afdeling communicatie 🤣 

en ook het steeds terugkomende ... : ik snap dat je gefrustreerd bent....

ik ben niet gefrustreerd , ik wou gewoon vragen om een oplossing ... 😄

heb ook playstation benaderd... maar die sturen me weer terug, en dan het probleem niet bij hun ligt .

ze zijn wel welwillend , want je krijgt een mailadres van : je raad het al ..

afdeling klachten 😂

heb wel een keer of 10 geprobeerd , maar je komt in een cirkeltje , waar je ook naar toe schrijft ..

je komt iedere keer terug naar die afdeling die schrijft : ik snap dat je gefrustreerd bent , maar het zou moeten werken op de pc.. 

oja.... aangezien dat dit op de fs 19 wel werkt , kunnen wel concluderen dat de equipment naar behoren werkt, niks mis mee 🤣

misschien dan toch het advies opvolgen van mijn zoon.... pa... je moet met de pc gaan spelen... en niet met de ps 4 

en play station heeft nu alweer 3 verschillende abonnementen en verschillende bedragen... 

waar ik eerst alle rechten had.... met het zelfde bedrag sta je nu onderaan.

had alvast een steam account aangemaakt,

en we hebben nog een oude spel computer staan , die van mijn zoon, heeft inmiddels een nieuwe gekocht.

ik denk dat ik die ga upgraden, en daarmee aan de slag ga.. 

steam account is gratis 😀

we gaan het verder wel zien... op den duur als de volgende versie van fs komt.... zal het site tech panel wel werken op fs 22 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.