Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Farmland bewerken in GE

Aanbevolen Bericht

Ik heb nooit een map gemaakt, maar misschien heb je hier wat aan als je alle YT filmpjes al hebt gezien.

Download  een werkende FS22 map, unzip deze, vergelijk jouw xml met de andere xml.

Uiteraard kunnen instellingen anders, maar je hebt wel enig idee wat er in jouw xml moet staan of waar het eventueel mis gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-9-2022 om 11:17, tiny schreef:

ik weet al helemaal niet hoe het zit..

heb geprobeerd wat info op te zoeken,

maar ik weet niet of je er wat aan hebt... 

https://forum.giants-software.com/viewtopic.php?f=895&t=132582

mischien was je al veel verder ?    er staan wat code's in ... en over geschilderde lagen..

en meer info in dat topic ....

Die codes die ze gebruiken behoren inderdaad tot elke aparte farmland die je moet kleuren. Ik heb fields uit een andere map geëxporteerd zodat die codes automatisch zijn overgenomen.

22 uur geleden, NL-MOD-20 schreef:

Ik heb nooit een map gemaakt, maar misschien heb je hier wat aan als je alle YT filmpjes al hebt gezien.

Download  een werkende FS22 map, unzip deze, vergelijk jouw xml met de andere xml.

Uiteraard kunnen instellingen anders, maar je hebt wel enig idee wat er in jouw xml moet staan of waar het eventueel mis gaat.

Ik heb de map van "StartMapUS". Ik heb de fields overgenomen in mijn map, beperkt tot 7 en mijn eigen vorm eraan gegeven. De xml komt overeen met die van de originele map behalve dat mijn velden tot 7 gaan en mijn "looproute" naar het grsl bestand anders is. 

Het lijkt alsof de landen in de map niet door mijn zelfgemaakt overview heen komen. Ik zal nog eens proberen deze weg te halen en de originele overview te gebruiken. Kijken of de velden dan wel te selecteren en te kopen zijn. Maar het rare is wel dat de fieldMapIndicator (de nummers van je land. 1 t/m 7 bij mij) staan wel bij de velden zoals ik de heb neergezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.