Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Signaallampen

Aanbevolen Bericht

Weet iemand of er een mod is waarbij het verkeer reageert op de signaallampen van je voertuig?

Na meerdere aanrijdingen met een 2CV ben ik het zat.

Het is steeds dezelfde gele 2CV die ervoor zorgt dat mijn combinatie met een salto en dubbele schroef in de plomp beland.

De eerste keer was nog wel grappig, de tweede was nog mooier, maar nu is het welletjes.

Als een helper het veld bewerkt, stopt het verkeer netjes en gaat daarna weer verder.

Zou er een mod zijn die reageerd op je signaallampen, zodat het verkeer ook voor mij stopt.

Dat bespaart mij zwetende handen zodra ik die onoverzichtelijke bocht nader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

Denk dat je veel te veel achter het 'verkeer ' zoekt.   Enige dat het kan is zijn spoor volgen , en als er iets in de collision terecht komt, remmen.

Afzetten of blokeren aan de ingang van de map en je hebt er geen last meer van

Een mod ga je niet vinden omdat dan de hele verkeerscode moet worden herschreven
 ( tweede poging om dit te posten, blijkbaar was hij gisteren niet er door gekomen )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste @fa285634bedankt voor je reactie, zoveel zoek ik niet achter het verkeer hoor.

Dat ze een spoor volgen en alleen een collision hebben begrijp ik.

Een blokkade zetten aan het beginpunt of het verkeer uitschakelen is de makkelijkste manier.

Bij de moeilijkste manier zou ik de map moeten aanpassen m.b.t. het spoor, collision (-afstand) of zelfs de snelheid van de voertuigen.

Een blokkade hoeft echter niets meer dan een "onzichtbare" omgeving met (of zonder) een collision erop te zijn.

Dus bedacht ik als oplossing  om een collision op de signaallamp te zetten.

Uiteraard begrijp ik dat je dit dan bij alle voertuigen zou moeten programmeren.

Maar misschien is het herkennen van een signaallamp wel mogelijk.

Dan zou je er dus ook automatisch een collision aan kunnen hangen.

Het was maar een ideetje, maar zal er eens over nadenken.

Misschien een signaallamp met magnetische voet die je kan kopen en op elk voertuig kan plakken.

Bedenken is makkelijker dan het programmeren, daar zijn we het wel over eens denk ik.

Iedereen nog bedankt voor je reactie. Have fun !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

gaat ook niet lukken, die voertuigen dat je ziet zijn niet gebaseerd op bruikbare voertuigen, dus je kan er geen extra gedrag op dwingen.  Je idee is echter wel toepasbaar als je het een placeable mod maakt en die op de weg plaats,  bv een wegversperring

( ps magnetisch aanplakken werkt ook niet,  enige vorm van connectie op een voertuig is via attacherpoints )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm, misschien een mod met verkeerslichten, maar dan moeten ze wel samen kunnen communiceren.

Anders staan ze straks allemaal tegelijk op groen. Lastig, lastig, lastig.

Nou dan het hele idee maar in de prullenbak en toch maar het verkeer uitschakelen.

Mocht ik ooit proberen om een map te maken, dan heb ik in ieder geval goed advies van je gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.