Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Kaart in modmap

Aanbevolen Bericht

Hallo,

Als ik de kaart in de map open in het esc menu dan blijft hij niet stilstaan. Als ik met de muis beweeg gaan hij van links naar rechts maar als ik de muis stil houd schuift hij gewoon door?

Wie weet waar dit aan kan liggen. Het ligt niet aan mijn videokaart. Heb net sinds gisteren een nieuwe laptop met de goede videokaart erin.

Groet Maaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien je aangeeft een nieuwe laptop te hebben controleer dan even het volgende:

(vertaling)

Controleer het touchpad als je een laptop gebruikt. Soms is het touchpad zo gevoelig dat de muisaanwijzer op het scherm beweegt of rondspringt. Ik zou willen voorstellen dat u probeert de Touchpad-vertraging te wijzigen:

1. Gebruik Windows-sneltoetsen Win + I om Instellingen te starten.

2. Selecteer Apparaten.

3. Kies het tabblad Muis en touchpad.

4. Ga naar het touchpad.

5. Wijzig de vertraging via het vervolgkeuzemenu.

(original)

Check the touchpad if you're using a laptop. Sometimes, the touchpad is so sensitive that makes the mouse pointer moving or jumping around on the screen. I would suggest you try to Change Touchpad Delay:

1. Use Windows shortcut keys Win + I to launch Settings.

2. Select Devices.

3. Choose Mouse & touchpad tab.

4. Go to the Touchpad.

5. Change the delay via the drop-down menu.

Je kan ook je touchpad uitschakelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij kunnen dit niet zomaar van afstand oplossen, omdat het aan zoveel dingen kan liggen.

Probeer even stap voor stap te bekijken bij welke onderdelen het allemaal mis gaat.

Beginnen bij de hardware, windows enz. en eindigen bij de game.

• Heb je de muis instellingen gecontroleerd? (windows en de game instellingen)
  • Heb je het ook bij andere games / programma's? (dan zit het in niet in de game)
  • Werkt je muis wel goed? (soms zijn er speciale instellingen voor de game)

Bekijk ook eens de handleiding van je laptop, daar willen ook nog wel eens verrassingen instaan.

Zoek eventueel op internet naar de combinatie van je laptop en muis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.