Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

in Giant Editor werkt de knop New mod from game niet meer.

Aanbevolen Bericht

ja dat zou goed kunnen. ik heb hem wel op de zelfde schijf gezet in de zelfde map GAMES alleen voor de herinstallatie heete die t spel als ik mij goed kon herinneren fs 22 en ik heb er farming simulator 2022 van gemaakt op het moment dat ik farmingsimulator geinstalleerd heb. kan ik dat ergens anders nog veranderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor ik  het spel verwijderd had op mijn pc. als ik dan giants editor opende  links boven  op file klik krijg je een kolom, in die kolom staat  new mod from game. als je daar op klik dan krijg je een hele lijst met alle standaard mods vanuit t spel. daar kan je mod 1 aanklikken naar keuze en dan kan je de mod aanpassen en dan de mod te kopieren om in je modmap te zetten.  als ik nu op new mod from game klik krijg ik die lijst niet meer te zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dankjewel het werkt weer 🙂 ik wil iets uitproberen met biobaler van Andersongroup ipv poplar mee oogst wil ik hem inzetten voor katoen te plukken. omdat de katoenplukkers niet naar mijn zin zijn in het spel. t oogsten met de vierkante balenpers gaat goed alleen zijn die balen reusachtig groot waardoor er maar 1 of 2  balen op 1 trailer passen. dan blijf je bezig met rijden omdat er nergens een mod te vinden is waar je meerdere balen mee kan nemen met autoload. die ronde balenpers  die  loonwerker daar van stopt niet als er een baal  uit de oogstmachine moet komen waardoor die iedere keer  stukken laat staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.