Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Nederlandse hulp bij Farming Simulator 22 ( ps4-ps5)

Aanbevolen Bericht

goede middag boertjes van Buuten,, Ik heb farm.sim 22 voor de ps eb heb me toch een partijtje onduidelijkheden en vragen daar lust een boer geen mest van. Zijn rr ervaringsdeskundige in de buurt die me een shoveltje kunnen helpen met het een en ander, desnoods samen gamen? Ik ben benieuwd naar evt reactie in ieder geval super dank. greetzzz Vonkie53@gmail.com ( gamer 65+ ) lol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahah ja ondanks dat ut de boeren tegen zit moet je toch met een vrolijke noot blijven zingen toch.

Nou het gaat me eigenlijk om de manier van spelen bv.

hoe vul ik een mestwagen / welk werktuig past achter welk voertuig,

Bovendien werkt FS met crosplay dus moet de mogelijkheid bestaan om met een combie van ps4 / pc realiseren.

Maar ik ga me storten op die joetoep filmpjes en hopelijk helpen me die een handje verder.

Thanks voor je reactie en zegt het voort zegt het voort,, daar is een boerke in nood.  ghighi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens /  meiden en buitenlui,, wah is dah now met dat games op een pc ????? gaan daardoor de gewassen sneller groeien ?? Ollie mest stinkt net zo hard als hier op de ps hoor, hahaha  BUT  dank jullie toch voor de schamele reacties.. Ik had er inmiddels honderden verwacht gezien het aantal boeren en trekkers wat toen mee deed en ZOOoo weinig die de Farm niet onderhouden ??? ppfftt  maar geduld heb je niet dat moet je opbouwen, Dus ga ik nu maar eerst een zien hoe ik zo"n stro,,,,kar kan gaan koppelen met de juiste sproeier of verspreider en dan maar kijken OF ik ergens een poepje in krijg, lol   greetzzz  ,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kiek d'r 's an !!! Ben ik toch ff nummer 99, dus je zit bijna aan de honderd.

Heb ook een pc aansluiting dus ga met de vorige heren lekker mee.

Moet je ook eens proberen, kan je naast het zaaien, oogsten e.d. ook lekker knutselen aan je eigen mods.

Have fun met de filmpjes, daarmee zal je vast wel een vacantie kunnen vullen.

ps. Er is vast wel ergens een handleiding te vinden 🙂 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou weet je,, waar je ook kijkt of zoekt, voor  een niet-boer is het allemaal erg ingewikkeld bovendien ook als je alleen maar in shooters, warrfar en challenges bezig bent geweest, Hoe je nu bv de juiste trekker / mestkar / en verdeler aan elkaar moet koppelen en bovendien ook nog gevuld moet krijgen met de juiste poeep, das een andr verhaal.

Maar weet je wat, dat weiland kan lekker in de str...zakken, ik pleur er gewoon de hele santemekraam aan zaadjes overheen, laat dat lekker smeuig groeien en kijken erna wel wat voor gewas er nu weer is onstaan. hahahaha Ik lus toch geen groente. hoppa. 

Zojuist, Vonkie53 schreef:

nou weet je,, waar je ook kijkt of zoekt, voor  een niet-boer is het allemaal erg ingewikkeld bovendien ook als je alleen maar in shooters, warrfar en challenges bezig bent geweest, Hoe je nu bv de juiste trekker / mestkar / en verdeler aan elkaar moet koppelen en bovendien ook nog gevuld moet krijgen met de juiste poeep, das een andr verhaal.

Maar weet je wat, dat weiland kan lekker in de str...zakken, ik pleur er gewoon de hele santemekraam aan zaadjes overheen, laat dat lekker smeuig groeien en kijken erna wel wat voor gewas er nu weer is onstaan. hahahaha Ik lus toch geen groente. hoppa. 

beter 1 lege strontkar op het veld dan de lucht van 10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

meestal past alles wel op alles.  Enkel hoe snel het rijdt kan verschillend zijn 🙂           En vind je een trekker dat je graag gebruikt dan houd je die.   Stap per stap het spel spelen en indien nodig, er zit een handleiding en tips in het spel.     En veel verschil zit er niet tussen console en pc versie , enkel kwa bediening is het anders omdat je veel minder toetsen hebt die je kan gebruiken op een console.

Pc wordt wel aangeraden voor FS omdat je daar met meer mods kan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites