Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

[W.I.P] [Support] Integral hooklift

Aanbevolen Bericht

2 minuten geleden zei Bart:

Bobje is de laatste dingen aan het doen en daarna gaat hij online Carel, helaas heeft de nieuwe truck geen trekhaak.

Maar misschien wil Richard of Bobje dit als ''prive mod' aanpassen voor je.

I tested him, and he is clean :) 

New version will online soon, probably tonight says bobje.

zodra hij er is zal ik een van de heren benaderen met het verzoek , en als ze niet mee werken stuur ik jou er op af met mijn harnas

bedankt voor de info Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 49
  • Created
  • Laatste antwoord

Heren

heb hem uit geprobeerd , en hier dan mijn bevinding

De Truck ziet er goed uit en ja je kan er een HKL mee vervoeren , alleen welke er staan  vier mogelijkheden zodra je de integral hooklift van hier boven in je mod map hebt staan  , drie van de vier werken niet , de eerste en de derde kan je niet op de truck krijgen , de tweede en vierde wel , maar alleen de tweede kan je ook een container nemen

Dus kort samen gepakt , werk goed maar met de tweede integral hooklift

Netjes gedaan heren , nu nog een trekhaak voor een aanhanger , maar daar later meer over opdracht Bart ( grapje) hahahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Hey Carel, heb je ten eerste de oude versie verwijderd ?

Die heet namelijk anders, als je die laat staan krijg je alles dubbel en wordt het een rommeltje. 

In de nieuwste versie zitten verschillende uitvoeringen, bijvoorbeeld de uitvoering waar aw achter staat past alleen op de aw truck. 

Dlc uitvoeringen kunnen alleen dlc bakken oppakken, andere niet dlc uitvoeringen kunnen weer overige bakken oppakken. 

Mod is uitvoerig getest, dus alles moet werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Bart , heb de andere eruit gehaald mogelijk moet ik naar een nieuwe bril of zo , heb de verschillen niet gezien , eerlijk gezegd niet opgelet dus indien dat het geval is vergeet AUB mijn bericht , want die is dan niet gepast , ik ga even kijken en kom hier nog op terug

Leeftijd misschien hahahahahaha

ik moet echt aan een bril , heb het opnieuw uitgeprobeerd en het werk goed , bedankt Bobje , Richard en Bart en degene die ik ben vergeten  , en sorry voor mijn onterechte melding  , toch maar het harnasje aan doen denk

gr  Careltje  (brillenman)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.