Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Trigger bij een hek of deur vergroten

Aanbevolen Bericht

Goedemorgen, Ik wil in een map de trigger (AnimationMapTrigger) vergroten, zodat je hek eerder kunt openen zonder dat je trekker wordt weg geschoven als je het hek opent.

trigger.jpg

Zie de afbeelding, ik wil dus de trigger aan de kant van het weiland vergroten.

Ik heb al geprobeerd de "scale Z" te vergroten maar dan wordt alles dus ook het hek groter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

ik heb dus de trigger groter gekregen zonder problemen door    scale="1 1 5" in de id3 te schrijven , en de daaropvolgende delen    vekleind naar scale"1 1 .2"   ( 1/5 normale grote,  zoals je gezien hebt word er alles geschaald als je scale toepast ).  Alles op zijn plaats gezet in de editor en ingame geladen.    Werkt perfect.  

Maar op deze manier wordt de animatie ook 5x verschaald in Z richting dus je ziet de poort openzwaaien en dieper gaan op het veld,  welke niet de bedoeling is :(

Ik kan niet direct een oplossing bedenken om dit te fixed.  

Enkele andere mogelijkheden zijn  poortjes wissen  of veranderen naar automatisch openende versies.     OF  het simpelste,   verder van de poort parkeren voor je ze opend de eerste maal ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de  moeite fa28563, automatisch openen is ook geen oplossing als je een maaier ervoor hebt moet je nog uitstappen.

Wisselen van poortjes heb ik nu gedaan. zie afbeelding. poortje uit

Poortje uit BelgiqueProfonde_V2_5 geëxporteerd (links) en  en geimporteerd in farmplace ( rechts). Moet hem nog wel ingame testten.

Image1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.