Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Algemeen discussie topic Farming Simulator 17

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 401
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Administrators

Ik ben het ook eens dat dit een verkeerd beeld geeft, echter vindt ik het ook raar dat als je geen kennis van het spel hebt dat je dan maar zo huppakee dat spel in de  Pre-order zet. 

Over het algemeen is een render CGI (Computer-generated imagery) normaal als een van de eerste trailers van een game, alle ontwikkelaars doen dit wel.

Echter vindt ik deze CGI niet echt tof.. op ze minst gezegd, z'n trailer kost echt serieus geld vaak.. 

Dan voor een spel als dit vindt ik het ook overbodig de Farming Community ziet hier niet eens op te wachten.. we willen gewoon in game beelden zien.

Of het spel nu wel of niet af is ze zouden toch al aardig wat content klaar moeten hebben van de game!

Deze video laat niks zien behalve de merken die als bekend waren gemaakt..

Teleurstellende trailer, ik hoop dat de volgende dan wel een in game trailer wordt! :lol: 

Veder ben ik wel benieuwd naar jullie verdere mening over de merken die erin komen, en bijvoorbeeld wat jullie vinden van de extra gewassen zoals zonnebloemen, **sojabonen en **radijs vinden. (** is nog niet bevestigt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fs 17 is geen verbetering Je zou op zijn minst wel wat gameplay mogen verwachten in hun laatste trailer van hun maar nee dus.!

Dus om nou een pre order te doen , dacht het niet!!

Je zou toch kunnen verwachten dat Giants de gameplay zou verbeteren en meer realistisch zou maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.