Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Algemeen discussie topic Farming Simulator 17

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 401
  • Created
  • Laatste antwoord

Omdat C&C niet meer heeft dan een ingame die half klaar is. Verder is het naar mijn weten een eenmans team en zal er dus nog flink getekend moeten worden om alles af te krijgen. Die 'editor' lijkt mooi maar ik geloof dat er veel meer achter zit, ze laten een beetje de leuke kanten zien maar ik denk dat er nog flink wat achter zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan C&C gaan ze nog een hele kluif krijgen.
Zie de toekomst erg donker in voor Giants Software als ze in de toekomst geen nieuwe game engine gaan ontwikkelen.

En voor die paar nieuwe fruitsoorten en dat ééne beest dat er bij komt ga ik de game niet kopen.
Basis voertuigen van de game gebruik ik eigenlijk toch nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Ik geloof ook niet dat ze aan C&C een grote concurrent hebben!

Zover ik wet heeft C&C nog niet eens een uitgever, zoals Twan aangeeft is het een klein groepje die de game maakt.

Zodra zij een deel van de game af hebben moeten ze nog een uitgever overhalen om in hen te investeren en de game op de markt te brengen.

Ik wordt ook nog niet omver geblazen door wat ze hebben laten zien, ach ik kijk uit naar meer info over die game! :lol: 

**Edit,

Ik vond het te leuk om niet te posten, deze kwam ik tegen op facebook haha... :bigsmile:

.eJwNyksOhCAQANG7cACg6Q-tlzEEDZooGGFWk7n

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig weetje trouwens, giants maakt hun modellen niet zelf maar dit laten ze doen. Texturen en ingamen doen ze wel zelf. Ik weet van de Pondse modellen dat die rechtstreeks van Ponsse zelf kwamen. Ook de textures zijn letterlijk overgenomen en de modellen van de render trailer en de ingame zijn hetzelfde, op het feit na dat het trailer model wat opgepoetst is en wat meer 3d onderdelen heeft (wat bij FS in de Normal map zit).

Ik zal het filmpje van Ponsse eens opzoeken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.