Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Soort van "Lagg"

TTV

Aanbevolen Bericht

Heeuj,

Als ik FS doe, en ik die singleplayer dan heb ik een soort van lagg. In de out en indoor camera heb ik dat. Zelf dacht ik dat het aan de mods lag, dus alles eruit, in de standaard map proberen. Maar daar had ik het ook. Maar het is niet het soort lagg waar je in multiplayer ook last van hebt. Alles gaat heel mooi vloeiend. Alleen als ik in de trekker zit en harder als 10kmh ga rijden, dan schokt het beeld heel erg.. En dat is knap vervelend! Maar als ik bijvoorbeeld loop ofzo dan heb ik nergens last van..

Wie weet waar dit aan kan liggen? Want als ik naar de minimum vereisten voor FS17 kijk, en naar wat mijn pc heeft, dan zou het het wel moeten kunnen trekken..

Groeten Oane Jorrit 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 30
  • Created
  • Laatste antwoord

Om te beginnen zou ik in FS17 je hardware profiel instellingen (te vinden in menu onder optie) naar beneden aanpassen. Stap voor stap kijken of er dan verbetering optreed tegen low FPS en LAG ook onder geavanceerd kun je aanpassingen doen. Uit je verhaal kan ik niet opmaken waar je pc uit opgebouwd is. Je hebt een aardig pc nodig wil je het op hoge instelling kunnen spellen.

Zelf gebruik ik i7 6700K processor + R9 390X 8GB videokaart 32 GB RAM en 144HZ IPS scherm. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bart @nfs13

specspc7xuzi.png

Ik zal nu even op low enz proberen. Ik speel nu ookal op normal.

EDIT:

Op low heb ik er ook nog last van.

En als ik een paar minuten gereden heb, dan loopt mijn FS ook geregeld vast. En dan zegt ie dat FS niet meer werkt..

Dit heb ik met en zonder mods. Ik heb Giants ook al een mail gestuurd maar die reageren (nog) niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Zegt je log nog wat?

Spel ge-update naar de laatste versie?

Wat je zou kunnen proberen als niks helpt is alles verwijderen, complete spel inclusief resten installatie folder en documenten.

Daarna opnieuw installeren en alles op standaard settings laten, vanaf daar testen en instellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb precies dezelfde verschijnselen, MP niks aan de hand, eerste 10 minuten in SP ook niet, dan begint hij ontzettend slecht te draaien, ik start dan soms opnieuw op en gaat het weer 10 minuten goed. Ben ook al met de instellingen bezig geweest, niks helpt helaas. Mij pc moet de game makkelijk kunnen draaien. Mijn broer heeft exact hetzelfde systeem en daar draait het wel goed. Enige wat ik kan bedenken is dat ik via wifi speel, maar dat zou voor SP toch niet veel moeten uitmaken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend. Als je het verwijderd compleet is er een kans dat er in het besturing register (regedit) nog resten achter blijven. Na her installatie kom je dan in de zelfde valkuil. Microsoft is niet zo van het opruimen. Om het register op te schonen nadat je iets hebt verwijderd kun je diverse gratis / betaalde programma's downloaden op je register op te ruimen. (Bijv. Cleaner via ccenhancer zijn gratis). Uiteraard kun je ook handmatig te werk gaan maar dan moet je wel weten wat je in het register verwijder. Heb dit zelf eens met fs13 gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

of je doet een handmatige zoekactie dan bespaart het je veel geld je heb alleen iets meer werk regedit / f3 zoeken werkt ook goed !!!

maar meest in de regel heeft het achterblijven van dergelijke sleutels geen invloed op de nieuwe installatie dus opruimen van je register heeft weinig zin OFF TE wel nutteloos 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.