Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Saitek Farming Simulator set

Menno

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 22
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

dat is eigenlijk simpel,  Je hebt 2 segmenten in devices.   om het grof te noemen,  cheap arse plastic met een levensduur van 1-2 jaar bij matig gebruik en dan heb je devices die ok,  veeel meer kosten , maar met praktisch allemaal metalen componenten waar het nodig is,  en een levensduur hebben van 5 tot 10 jaar bij Zwaar gebruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad waar je de keuze maakt voor qualiteit of... qwantiteit. Ruimte of gemak zucht uit eindelijk hebben we allemaal onze filosofie erover. Voor plastic is 249,- een hoop geld t.o.v. een g27. Ook een losse side - panel is 149,- een hoop geld. Toetsenbord is al aanwezig en werkt prima. Ik heb het gekocht omdat ik het tof vind dat een fabrikant en game maker special voor de fan hardware ontwikkeld, dat goed functioneert in combinatie met de game  en dat doet het zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een trekkercabine is het niet van metaal hoor :wink:

Ik vind dat jullie je een beetje aanstellen. Als je normaal met het stuur, de pedalen en het bedieningspaneel omgaat, gaat het echt niet stuk. 

5 minuten later toegevoegd
12 uur geleden zei fa285634:

cheap arse plastic met een levensduur van 1-2 jaar bij matig gebruik

Nou is mijn vraag: 'Hoe kun je dat weten als je nog nooit een stuur of wat dan ook van plastic hebt gehad?'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

Met metaal bedoelen we metalen componenten ;)    niet volledig. En ik ben er vrijwel zeker moest je een hendel van een trekker in 2 slijpen dat je ook metalen onderdelen gaat zien op de punten die het meeste afzien, zoals bolgewrichten en scharnierpunten

Omdat ik er genoeg heb hersteld :P    Je zou verschieten hoe snel kinderen iets kapot krijgen en iedereen in je buurt weet dat je iets van computers weet en iedereen in de familie weet dat je ' goed ' bent met computers.     En nee, bij normaal gebruik gebeurt er zelden iets met je controller.  Tot je toevallig eens achter een kabel blijft hangen en het meetrekt ;)  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euh ...@menno ik heb hem. Zowel de side - panel als het stuur met pedalen. En geloof me het is allemaal plastic. Maar zoals ik al zei: ik waardeer een fabrikant en game maker die special voor een spel hardware ontwikkelen. Daarnaast is de levensduur van kunststof beperkter t.o.v. metaal. De saitek werkt verder voor FS prima, daar is het voor ontwikkeld. Wie weet is er voor de toekomst een door ontwikkeld stuur van een hoger niveau met minder plastic en force feedback voor nog meer FS beleving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.