Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

stuur

jordykiggen

Aanbevolen Bericht

• Master Moderator

@jordykiggen   Welkom op de site!

En ja ieder stuur werkt op het spel, Een stuur is basicly een muis in een andere vorm ;) .   Ik heb dit wel nog niet kunnen testen in fs17  maar in fs15 was er een beperking dat er maar 16 toetsen konden gebruikt worden als echte toetsen, maar er bestaat software om alle andere toetsen ook perfect te laten werken ( voor iedere software ).

ik gebruik bv JoytoKey en dat laat me zelfs toe om de Select en Start knoppen te herprogrammeren naar wat ik wil :)  en dat is iets wat de meeste manufacturers met hun eigen software zelfs niet toelaten  :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei fa285634:

@jordykiggen   Welkom op de site!

En ja ieder stuur werkt op het spel, Een stuur is basicly een muis in een andere vorm ;) .   Ik heb dit wel nog niet kunnen testen in fs17  maar in fs15 was er een beperking dat er maar 16 toetsen konden gebruikt worden als echte toetsen, maar er bestaat software om alle andere toetsen ook perfect te laten werken ( voor iedere software ).

ik gebruik bv JoytoKey en dat laat me zelfs toe om de Select en Start knoppen te herprogrammeren naar wat ik wil :)  en dat is iets wat de meeste manufacturers met hun eigen software zelfs niet toelaten  :devil:

hey. thx voor het antwoord. ga eens wat kijken en bestellen maar :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6 months later...

Ik heb het Saitek setje speciaal gemaakt voor FS. Sommige zeggen dat de materialen er slecht van zijn, maar dat is in mijn geval niet zo. Toen ik hem gekocht (december) was hij weer beschikbaar na een half jaar, toen was hij €250,-. Dat vind ik wel prijzig voor het stuur, maar is het aan de andere kant wel weer waard. Nu is hij €185,- en voor €200,- bij populaire winkels verkrijgbaar.

@joury ik doe er nu niks meer mee maar vind het toch zonde om weg te doen. Mn FS interesse komt vast wel weer terug. 

Edit: zie net dat dit topic al oud is. Dus ik ben sowieso al te laat. 

@joury je zei in de chatbox dat je graag een stuur wou, maak bij voorkeur een eigen topic aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.