Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

gras verwijderen


brummy

Aanbevolen Bericht

goedemiddag !

ik heb een vraag over het verwijderen van gras waar ik niet uitkom!

het importeren en plaatsen van objecten lukt nu (met wat hulp van jullie ;))  ):rofl:

maar nu loop ik er tegen aan dat ik het gras wel weg krijg in giants maar als ik save en ga het spel opstart dan staat het er nog.

ben er al een paar uur mee bezig maar het wil niet helemaal lukken.:headbang:

het gaat om het gras op de stenen tussen de hekken en op de stenen van de fontein.

hoop dat jullie me een tip kunnen geven!

 

dfzogj.jpg34qaj48.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen!

ik heb nog een vraagje om weer wat bij te leren :wink:

het importeren ed lukt nu allemaal best maar wat niet lukt is om een geïmporteerd hek te laten werken.

ik heb m ergens gekopieerd en opgeslagen met de trigger ed maar er word gezegd plaats dit ( moddesc.xml ) in de mod desc

maar wat ik ook probeer het wil niet werken ,ik weet niet hoe ik dit er in moet plaatsen.

zouden kunnen jullie me helpen?

rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@brummy In de map waar je het hek eruit haalt kijk je bij het betreffende hek  bij "User Attributes" wat er bij "Index" staat, dit zoek je op in animatedobjects.xml

Dat stukje kopieer je naar de animatedobjects.xml van je eigen map, heb je nog geen animatedobjects.xml kopieer je die uit een andere map ( wel opschonen dan).

 

Als dit werk heb je nog een foutmelding in het "F1" menu, dit pas je aan in modDesc.xml, ookeven bij de bron kijken wat er moet staan.

zal iets van

        <text name="input_ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR">
            <en>Open door</en>
            <de>Tür öffnen</de>
            <nl>Deur openen</nl>
        </text>

kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.