Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

wie heeft CnC beta al geprobeerd?

Tom_T

Aanbevolen Bericht

• 1 month later...

Hoi, ik ben ook een keer weer op dit forum. Ondertussen is C&C een stuk verder en ik zal mijn mening bijstellen. Op het moment heb ik C&C op steam. Vooropgesteld, fs spelen vind ik niet echt leuk en qua echte speeluren heb ik bij fs er misschien 3, die heb ik alleen even gespeeld toen die net uit kwam. Bij C&C zit ik nu al op 4 uur dacht ik, dus dat zegt wel wat. Dat komt ook omdat je bij C&C echt missies kan doen, dan heeft het spel meer een doel en maak je zo'n missie toch wel af.

Het spel heeft nu zeker zijn plus punten en ik denk dat je dit spel prima kopen kan als je het wil kopen als extra game, niet als vervanger van fs. Je moet wel een beetje een goede pc hebben en die heb ik dan helaas weer niet.

Waar C&C beter in is zijn de physics van de trekkers en de helpers die het meestal wel redelijk doen, maar dit is ook nog niet helemaal af. Daarnaast kan je helper heel makkelijk over de weg rijden, als je een missie moet doen en een stuk over de weg moet rijden druk je op een toets en hij rijdt er vanzelf naar toe.

De '3d' grond kan je ook zien als een goed punt, maar dat moet nog enorm uitgebreid worden wil het echt dynamische bodem zijn. Nu is het vooral een soort 3d uitvoering van het giants 2d textuur systeem en oogt het weel mooier, maar is het nog niet helemaal 100% dynamisch. Dit laat echter ook gelijk zien wat het grootste probleem is: enorm veel dingen zijn eigenlijk niet helemaal af. En het is dan nog afwachten hoe ze verder gaan. Het fillvolume systeem is bv ook nog lang niet af, hoewel de kiepers wel een soort van dynamisch vullen oogt het heel blokkerig en het lossen is nog op fs13/15 stijl. Ik denk dat het nog wel even gaat duren voordat dat af is. Op het moment wordt er gewerkt aan een

Grafisch gaat het spel de oorlog niet winnen, fs19 komt er al aan en C&C oogt toch wat vaag. Waar dat aan ligt weet ik niet echt, gebrek aan contrast of warme kleuren? Daarnaast zijn de bomen best lelijk en missen er veel distance texturen en LODs, wat op (custom) low dus enorm goed zichtbaar is.

Heel veel functies, die qua gameplay het verschil zouden kunnen maken moeten eigenlijk nog toegevoegd worden. Het systeem met de stierenhouderij is al wel redelijk uitgebreid. Je moet stieren kopen, die kan je laten bezorgen of zelf ophalen en in de wagen zetten. Bij de schuur moet je kiezen in welk hok je ze wil, dat deel moet je dan voeren. Daarnaast kan je het gewicht van de beesten zien de naam etc. Als je ze in de wei zet hoef je ze niet te voeren, maar groeien ze wel wat minder geloof ik. Maar ook hier geldt dat ze nog meer functies willen toevoegen zoals ziektes en dergelijke.

C&C heeft veel kleine details die het spel wel wat anders maken. Dan denk ik aan dingen zoals geen 360 graden je nek draaien ;), bij het mesten niet alles op een stuk leeg laten lopen want dan krijg je een smerige modderplas en zit je vast. (dat is dus wel mooi dynamische bodem), een kat en een hond die je naar je toe kan lokken ;), stieren die ontsnappen en weer in het weiland kan lokken (bug? ), maisplanten die door de hakselbek gaan zoals IRL, (als je de maisbek opvouwt voor je klaar bent blijven ze er insteken) & nog veel meer.

Kortom:

Goed:

-  Physics

-  Helper

-  Functies/gameplay

Minder:

- Graphics

- Performance

- Niet af (kun je ook als een pluspunt zien, ik vind het eerlijk gezegd wel leuk om een keer in de maand em even weer op te starten en de update uit te proberen. Op het moment ong 1 update in de 2 weken. Hopelijk houden ze dat vol ;) )

- Weinig content (Hangt samen met bovenstaand, over een maand zal wss de combine update komen en kun je al meer doen. Mods komen nog niet echt op gang, GE+xml vind ik eerlijk gezegd gemakkelijker om te modden dan die c&c editor)

Zo positief als Deerepowers ben ik niet, maar er zit wel vooruitgang in.

Duss: Heb je een redelijke pc, en wel geld liggen (steamkey is 28€ geloof ik) kun je het spel prima kopen als aanvulling op fs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Goede review @20mmNormandy, dit is een review waar je zeker wat aan hebt als je zit te twijfelen of je het wilt halen of niet! Ik zelf sla nog even over heb zitten twijfelen of ik hem zal kopen maar ben bang dat ik er weinig in zal spelen.. :lol: En zoals je zelf ook aangeeft fs19 zit er aan te komen en dan mogen ze wel met een hele goede update komen willen ze nog meedoen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fa285634 performance is zeker een stuk verbeterd hoor, in vergelijking met wat het was. Maar je bent nog steeds een goede pc nodig. En Courseplay is een leuke mod, ooit in fs15 wel geprobeerd, en ook ongeveer wel als hoe alles in C&C werkt, maar in c&c is dat toch echt en stuk beter, fijner en makkelijker. En ook huur je in C&C je medewerker in, en betaal je gewoon een maandelijks loon. Bij een missie is er meer een storyline en dan verschijnen ze wel uit zichzelf.

Vandaag was er weer een update, in de tekst staat er bij dat ze met Pasen, van morgen tot maandag 20% korting hebben op C&C, dus grijp uw kans! :D

cnc_20180329_091802_00.png

De nieuwe Deutz vanochtend even bekeken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.