Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

† Fender551

Richard

Aanbevolen Bericht

• Administrators

fender1.png.6437ed53112e412a12fe391c2389

Vandaag kregen wij het droevige nieuws dat Henk of zoals de meeste van ons hem kennen @Fender551 is overleden. 

We kennen hem allemaal als de goedlachse Rotterdammer, hij was altijd in voor een praatje en een geintje. 

Henk heeft veel voor ons betekent als game groep, ik persoonlijk ken hem vanaf 2009/2010 toen der tijd speelde wij Farming Simulator 2011 en ik leerde hem kennen bij LS-Farming en hij is al die tijd bij ons groepje gebleven. 

Zo is hij ook lange tijd Moderator geweest hier bij NLD Farmers en op ons Discord kanaal, Henk kon je vrijwel elke dag vinden. Helaas doordat hij ernstig ziek werd was hij niet langer in staat dagelijks online te zijn. 

Maar man o man wat hebben we met zijn allen altijd om hem moeten lachen! Het was altijd weer feest als Henk zich in de avond uurtjes aansloot om mee te gaan trucken in Euro Truck Simulator, zelfs in Farming wist hij het voor elkaar te krijgen om de meest gekke capriolen uit te halen. Hij was ook altijd in om nieuwe games uit te proberen hij deed overal aan mee niks was gek genoeg. 

Henk je zal worden gemist hier op het forum maar ook zeker op Discord bedankt voor alles we zullen je in ieder geval nooit vergeten!

Wij wensen zijn broer @binkie132 de familie en vrienden van Henk heel veel sterkte toe komende tijd! 

Henk je zal worden gemist!

ets2_00038.png

Iedereen is vrij om hieronder in de reacties een berichtje achter te laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste henk

Ik ken je al hele tijd vanaf ls-nextgeneration veel gelachen en nachtelijke uurtjes trucken.

je zal enorm gemist worden in ons team die jou kennen, we wisten dat je erg ziek was maar ondanks je ziekte was je altijd wel voor een grap in,

zoals ik je ken je je niet je kaas van je brood eten.

wens alle nabestaanden family en vrienden heel veel sterkte toe komende tijd

het gaat je goed Henk ik zal je nooit vergeten :crying:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Henk,

Ik ken je al wat jaartjes.

We hebben flink wat gelachen met je in de nachtelijke uurtjes als we weer eens niet konden slapen.

Het gestoei met mappen mappen klikken klikken, en samen trucken.

Het was altijd gezellig als je er was. We gaan je missen.

@binkie132 gecondoleerd met het verlies van je broer. Wens jullie veel sterkte in deze moeilijke tijden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Henk!
Maatje, we gaan je missen! 
Vanmorgen toen je broer Dirk me vertelde dat je helaas was heengegaan van ons, was even schrikken! 
We wisten natuurlijk al een geruime tijd dat deze dag zou komen,

maar nu al had ik niet verwacht aangezien je nog geen drie weken terug op Discord met ons aan het kleppen was.

Ik wil je bedanken voor alle leuke tijden, de velen uren gamen tot in de vroege ochtend! 
Natuurlijk zal ik je humor nooit vergeten want wat hebben we gelachen samen, rust zacht Henk.

fender551.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kende henk nog niet zo lang, maar lang genoeg om veel plezier met hem te mogen ervaren, samen probleempjes oplossen in zn creatie voor farming17 welke nu waarschijnlijk nooit af zal komen. ook ik wist al een tijdje dat deze dag ging komen, maar we hadden het er zelden over, en probeerden gewoon zoveel mogelijk plezier te maken of het nou onder het trucken was of mappen maken :)

Henk, rust zacht vriend..

Sterkte gewenst aan alle familie & vrienden ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De weinige momenten dat ik hem sprak en sinds ik hem ken was hij altijd gezellig en kon je grapjes uithalen.

Dit komt best zwaar aan, ook al ken ik hem niet zo goed als andere hier. En 2017 is een raar jaar, heb veel kennis en en familie zien gaan. En nu alweer iemand.

Gecondoleerd met het verlies familie.

Henk je blijft in ons hart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.