Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

map aanpassen

brummy

Aanbevolen Bericht

klopt @brummy  de gebouwen zijn placeables, die worden bij het opstarten van de map via een xml erin geladen.
Wat je kunt doen zijn die placeables gebouwen uitpakken in een nieuwe folder in je map, en deze d.m.v. de translate x, y, z, en Rotate x, y, z coördinaten in je xml in GE op juiste plek neer zetten. dan zie waar ze staan. Bij het opslaan moet je deze weer verwijderen. Is allemaal  erg omslachtig geef mij maar FS  17 dan zie je wat je doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei DeBeugels:

klopt @brummy  de gebouwen zijn placeables, die worden bij het opstarten van de map via een xml erin geladen.
Wat je kunt doen zijn die placeables gebouwen uitpakken in een nieuwe folder in je map, en deze d.m.v. de translate x, y, z, en Rotate x, y, z coördinaten in je xml in GE op juiste plek neer zetten. dan zie waar ze staan. Bij het opslaan moet je deze weer verwijderen. Is allemaal  erg omslachtig geef mij maar FS  17 dan zie je wat je doet.

de gebouwen die worden geladen bij het opstarten zie ik gewoon in GE. alleen als je ze wilt verplaatsen moet je dat veranderen in de xml file met de codinatie's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.