Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Giants Editor terrein bewerken

Aanbevolen Bericht

Ik heb een probleem met terrein bewerken. Het terrein verhogen lukt mij wel maar ik krijg het niet mooi terug.

Als ik het al terug krijg ontstaan er kuilen etc. Ik wil eigenlijk een mooi vlak terrein.

Heb al op you tube gekeken maar hoe dit eigenlijk precies moet kan ik nergens goed zien.

Vraag is eigenlijk hoe krijg ik een verhoogd terrein weer mooi vlak, eigenlijk op weghoogte. 

Is er misschien ergens een duidelijke tutorial.

Wat zijn de diverse instellingen?

Hopelijk kan iemand mij dit duidelijk maken. Bij voorbaat dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet je linker muisknop veranderen naar replace ipv add. Dan ga je met je tool over een niveau dat je wil hebben en duw je ctr+r dan zul je zien dat er bij replace limit een waarde ingevuld wordt. Je kan daar nog manueel het cijfer finetunen. Dan kun je kiezen om de limit toe te passen op terrein dat hoger of lager ligt dan je gekozen waarde door replace higher of replace lower in te schakelen. 

Zoiets moet het zijn. Hopelijk zittzn er geen fouten in de uitleg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is nog een heel gedoe.

Zeker met de instellingen van LMB,RMB en NMB. Wat doen de diverse instellingen en in hoeverre hebben deze verband met elkaar?

Telkens gebeurt er weer iets verrassends.

Ook ben ik er achter gekomen dat de hoogte die de mapmaker heeft gegeven niet te veranderen is. Of ik doe het niet goed.?

We gaan de komende tijd maar eens flink proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.