Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

mods op andere schijf plaatsen

brummy

Aanbevolen Bericht

goedenavond allemaal

ik zit met het probleem dat ik geen ruimte meer heb voor mn mods

ik heb een nieuwe computer gekocht met een ssd van 120 gb maar mijn mods zijn al meer dan 110 gb alleen!

op het schijfje staan natuurlijk ook andere prog oa windows dus heb maar weinig ruimte voor de mods.

nu wil ik de mods op een andere locatie zetten de d schijf bijvoorbeeld maar dan kan ik ze niet benaderen vanuit het spel,

ik heb ook fs 15 op de d schijf geïnstalleerd maar dan nog moet je de mods op de c schijf zetten.

ik heb ook  de mods folder switcher geprobeerd maar dan moeten ze ook op de c schijf staan.

is er een mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen en het spel te spelen met alle mods op de d schijf?

alvast bedankt!

mvg rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha bart

ja de mods zijn allemaal ingepakt maar wat ik erbij moet zetten dat er ook mappen instaan(was ik vergeten :)) ) dus het zijn niet allemaal mods!

en ik heb dat idd gedaan op d gezet maar moest toch om te spelen de mods op c zetten !

heb m geinstallerd op d:\farming15 dat deed hij ook netjes maar in c:\program files(x86) zet hij ook farming simulator 2015 neer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Hij slaat je mods altijd op in je map Documents>My games>FarmingSimulator2015>Mods, en die staan op je SSD bij jou gok ik.

Durf niet te zeggen of je de My games map los kan verplaatsen, denk het niet.

Dan zal je waarschijnlijk je complete documents map op je andere schijf moeten plaatsen, en daarna opnieuw moeten toewijzen in je game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof dat je het pad naar je modfolder wel om kan bouwen. Maar dan moet je dat pad in de game.xml even aanpassen naar je usb oid. Al veranderd de poortnaam soms wel waardoor je het elke keer weer moet aanpassen.

Beste oplossing is om je mods even goed te filteren, maakt je spel ook nog eens een stuk sneller! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brummy, als je het echt goed wil doen kun je beter een grotere SSD schijf kopen, als je de mods verplaats naar de bv. de D schijf kom je uit op een normale harddisk die beduidend trager werkt. Anders zou ik voor de optie gaan om heel documenten te verplaatsen, want als je nu al 110GB erop heb staan loop je over enkele maanden toch tegen het probleem aan dat de schijf vol loopt. Dit doe door de eigenschappen van documenten op te vragen, tabblad locatie, hier pas je de locatie aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.