Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Vervallen ivm doorstart!

Aanbevolen Bericht

• Administrators

Beste leden van NLD Community,

Met gemengde gevoelens willen we jullie laten weten dat we hebben besloten om NLD Community Forum te sluiten per 01-09-2025.
De tijden zijn veranderd, en we merken dat traditionele forums nauwelijks nog worden gebruikt. Veel interacties zijn verschoven naar modernere platformen, waardoor het forum niet langer rendabel is om in de lucht te houden.
De kosten wegen simpelweg niet meer op tegen de baten, en aangezien er ook geen donaties meer binnenkomen, is het niet langer haalbaar om de community draaiende te houden.

We zijn in 2015 begonnen met NLD Community en hebben samen met jullie een geweldige tijd gehad. Wat ooit begon als een idee, groeide uit tot een plek waar gelijkgestemden elkaar vonden, kennis deelden en samen een hechte community vormden. Dit had nooit gekund zonder de inzet van ons geweldige team en alle ex-teamleden, die hebben bijgedragen aan het succes van NLD. Ook willen we alle leden bedanken die door de jaren heen hebben geholpen om NLD te maken tot wat het is geworden.

Gelukkig betekent dit niet dat we helemaal stoppen! We blijven actief op Discord, waar we de community op een meer dynamische en toegankelijke manier voortzetten.
Wil je erbij blijven? Je kunt ons vinden op https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Nogmaals, een grote dank aan iedereen die deel uitmaakte van deze reis. Hopelijk zien we jullie terug op Discord!

Met vriendelijke groet,

Team NLD Community!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bart  changed the title to Einde van een tijdperk: NLD Community sluit zijn deuren na 10 jaar!
  • 5 weeks later...

De keuze is begrijpelijk en ik wil iedereen dan ook bedanken voor alle hulp en gezelligheid bij NLD Community.

Alle vrijetijd die hier (ongemerkt op de achtergrond) in gestoken is wordt zeer gewaardeerd.

Tja, dan moet ik toch aan Discord, wat zat iemand hier hard gaan lachen en zeggen "pap dit roep ik al zo lang".

Iedereen veel fun met deze fantastische game en dat we op discord dezelfde fun blijven beleven.

We gaan (ik gedwongen) dan ook gezellig met de tijd mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bart  changed the title to Vervallen ivm doorstart!
  • Bart  unpinned en unfeatured this onderwerp