Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Algemeen discussie topic Farming Simulator 19

Bart

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 45
  • Created
  • Laatste antwoord
  • 3 weeks later...

hey allemaal,

Ik speelde net nog eens op een oudere savegame op de map Colbough Park Farm (persoonlijk een van beste mappen ooit, mijn mening ;) ) en ik bedacht me toen, het zelf moeten uitmesten van de stal vind ik wel een leuk idee om misschien mee te nemen naar Fs 19. Wat denken jullie??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar in het echt hoef je de stal niet uit te mesten, tegenwoordig zit volgens mij in bijna iedere koeienstal zo’n betonrooster waar het doorvalt en dan haal je het gewoon net als in de game uit de mestput of soms zo’n ronde mestsilo. Ik durf echter niet te zeggen hoe het bij varkens- en schapenstallen gaat. Bij kippen wordt het zover ik weet wel met de hand uitgemest, maar in de game hebben we geen kippenstallen. Bij onze kalfjes hebben we de eerste paar maanden wel stro, dus dat moet wel worden uitgemest. Geen idee hoe dat bij de gemiddelde koeienboer gaat.

Het lijkt me ook wel leuk om jongvee te hebben in plaats van alleen maar dieren die direct groot zijn en melk (bij koeien) geven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Menno bij de meeste gaat het door de put of ze hebben een dichte vloer met een mest schuif maar hij bedoelt het mest wat van stro af komt ( Ruige mest )

De meeste boeren hebben de koeien die moeten kalveren in het stro en de jonge kalveren. Dus uitmesten met de hand en een shoveltje.

Het is inderdaad leuk als er kalveren of andere jonge dieren in komen en dat je die ook goed moet verzorgen :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Robin:

@Menno bij de meeste gaat het door de put of ze hebben een dichte vloer met een mest schuif maar hij bedoelt het mest wat van stro af komt ( Ruige mest )

De meeste boeren hebben de koeien die moeten kalveren in het stro en de jonge kalveren. Dus uitmesten met de hand en een shoveltje.

Het is inderdaad leuk als er kalveren of andere jonge dieren in komen en dat je die ook goed moet verzorgen :P 

Ja precies dat bedoelde ik te zeggen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.